Aruncați- vă arderea grasă, Ce nu ar trebui să mănânce o persoană slabă?


Ouya va fi închis definitiv pentru 25 iunie 19 gustări cu ardere grasă pentru a vă ajuta să pierdeți în greutate Încercați să slăbești? Este important să mâncați alimente potrivite, chiar și atunci când mâncați o gustare rapidă.

aruncați- vă arderea grasă

Probabil că tăiați mâncare rapidă. Ați învățat să faceți alegeri sănătoase la magazinul alimentar.

Acest fapt poate fi, de asemenea, în spatele efectului de slăbire a muștarului. Alegeți muștarul picant, însămânțat, pentru a vă condimenta alimentele, pentru a vă face dieta și mai eficientă?

Și, probabil, faceți multă lectură sau vizionare video pentru a obține mai slab pe diferite diete și orientări nutriționale pe care le puteți urma, în timp ce încercați să vărsați câteva kilograme și să trăiți un stil de viață mai sănătos. Doar asigurați-vă că nu luați în considerare sfaturile de dietă pe care niciun medic nu le-ar urma.

Pe măsură ce ați făcut toate aceste cercetări, probabil că ați auzit despre alimentele care ard grăsimi.

Cele mai rapide rețete de smoothie cu ardere grasă

Și poate te-ai întrebat: aceste alimente pot ajuta cu adevărat la pierderea în greutate? Răspunsul este da - și nu. Să fim clar. Niciun slim smoothie în jos de alimente nu poate arde grăsime.

ingrediente:

După cum notează centrul de sănătate al Universității West Virginia, unele alimente cu cofeină îți pot grăbi temporar metabolismul. Metabolismul tău se referă la modul în care corpul tău consumă energia. Cu toate acestea, alimentele în sine nu pot provoca pierderi în greutate, indiferent de câte lucruri grozave ai auzit despre grapefruit, țelină sau ciorba de varză.

Dar alegerea alimentelor potrivite vă poate ajuta dacă utilizați alte strategii pentru a slăbi. Când încercați să vărsați câteva kilograme, probabil vă gândiți cu atenție la ceea ce mâncați la masă. La fel de importante sunt alimentele pe care alegeți să le gustați între mese.

19 gustări cu ardere grasă pentru a vă ajuta să pierdeți în greutate - Cultură | Iunie

Încercarea de a opri gustarea este o strategie de dietă pe care aproape niciun medic sau nutriționist nu ar rămâne în urmă. Cheia este să alegeți gustări sănătoase, precum cele din față, care vă vor ajuta să ardeți grăsime și să pierdeți în greutate, nu să subminați toată munca grea te descurci la sală sau la jogging-ul tău zilnic.

Conform ghidurilor Academiei de Nutriție și Dietetică, gustările sănătoase pentru adulții mai puțin activi ar trebui să aibă aproximativ de calorii.

Gustările pentru adolescenți și adulți activi pot varia de la la de calorii.

7 super alimente care te ajuta sa arzi grasimea de pe burta

Ar trebui să planificați și să vă porționați gustările înainte de timp. În acest fel, vei ajunge la ceva sănătos atunci când îți va fi foame. Citiți mai departe pentru a vedea câteva gustări sănătoase care vă vor ajuta să ardeți grăsime, să vă construiți mușchi și să vă simțiți mai sănătos. Mere și unt de arahide Împerechează mere roșii cu un unt natural de nuci pentru o gustare perfectă iStock.

Deși aceste alimente s-ar putea să nu ardă din punct de vedere tehnic singure, ele vor ajuta cu siguranță regimul tău zilnic de a arde grăsime și de a cortisol inferior pentru pierderea în greutate mușchi.

aruncați- vă arderea grasă

Una dintre sugestiile delicioase ale academiei este să mănânci un măr cu 1 lingură de unt de arahide, unt de migdale, sau unt de semințe de floarea soarelui.

După cum remarcă Livestrong, este o idee grozavă să alegeți un unt natural de arahide sau alt unt de nuci sau semințe pentru a evita adăugarea de zahăr și uleiuri vegetale hidrogenate. Avocado cu salsa Avocado este o gustare sănătoasă pentru inimă iStock. Puteți mânca amestecul pe chipsuri de tortilla cu conținut scăzut de grăsimi sau pe o tortilă integrală de grâu. Puteți chiar să-l presărați cu brânză cu conținut scăzut de grăsime, înainte de a o rula.

Știm cu toții că avocado pe pâine prăjită este o tendință majoră. Acest lucru se datorează faptului că avocadele sunt bogate în nutrienți, bogate în fibre și, potrivit SF Gate, sunt ambalate cu grăsimi monosaturate sănătoase care reduc riscul de accident vascular cerebral și boli de inimă. Apoi, turnați amestecul în căni de aruncați- vă arderea grasă și congelați. Dacă ați încercat vreodată să înghețați singură o ceașcă de iaurt, probabil ați aflat destul de repede că se transformă într-o cărămidă destul de solidă.

Notele Serious Eats trebuie să adăugați zahăr dacă doriți iaurt congelat pe care îl puteți scoate ca înghețată.

2. Avocado cu salsa

Se pare că sucul de fructe face trucul - și creează o gustare mult mai sănătoasă decât iaurtul ambalat cu zahăr alb. Kebaburi de fructe Frigarui face o gustare cu fructe mai distractivă iStock. Serviți kebab-urile cu iaurt cu conținut scăzut de grăsimi ca o baie. Aveți nevoie de câteva idei pentru care fructele merg bine împreună?

Center Cut Cook oferă o selecție curcubeu de căpșuni, portocale, ananas, kiwi și struguri. Și Observatorii de greutate sugerează combinația tropicală de ananas, mango și banane.

  • Ce ar trebui să mănânce o persoană slabă și grasă; Supraviețuiește
  • Ecoslim tetes
  • Grasimea de pe burta — mai periculoasa decat poti crede onbay.
  • B12 vă va ajuta să pierdeți în greutate
  • Celebrități pierdere în greutate pentru filme
  • Supă De Ardere Grasă - Rețetă Pas Cu Pas Cu O Fotografie | Rețete
  • Cum să arzi burta grasă cele mai puternice pastile de slabit romania pastile populare dieta zen

Biscuiti Graham cu nucă sau aruncați- vă arderea grasă de semințe și iaurt Cu adaosurile potrivite, crackers-ul Graham poate fi o gustare sănătoasă iStock. Academia recomandă topping crackers cu graham cu nuca preferată sau untul de semințe, și apoi să le scufundați în iaurt cu vanilie cu conținut scăzut de grăsime.

Dacă sunteți serios în a face această gustare cât mai sănătoasă posibil, asigurați-vă că nuca dvs. Și dacă aveți timp, luați în considerare să vă testați abilitățile de coacere, făcând crackers de graham de casă.

Făină de ovăz Există multe modalități de a face o gustare sănătoasă cu fulgi de ovăz iStock. Nu sunteți sigur ce fel de fructe uscate vor avea cel mai bine gust cu făina de ovăz? Asta aruncați- vă arderea grasă de aromele care aruncați- vă arderea grasă plac cel mai bine.

Însă unele dintre favoritele aruncați- vă arderea grasă și adevărate, potrivit SF Gate, includ stafide, afine, afine, caise, prune, curmale sau smochine. Aceste fructe uscate adaugă o cantitate de dulceață făinii de ovăz fără a adăuga aceleași calorii goale pe care le-ați obține din zahăr. Pita și hummus Cu porțiunile potrivite, pita și hummusul pot fi o gustare sănătoasă iStock.

dimineața mâncați aceste trei lucruri împreună și grăsimea de pe burtă va dispărea peste noapte

Academia are câteva îndrumări cu privire la cât de mult din această gustare ar trebui să vă bucurați, dacă obiectivul dvs. Recomandarea organizației este să tăiați o pita integrală de grâu în pană și să o mâncați cu 2 linguri de hummus.

1. Mere și unt de arahide

Puteți găsi o serie de diferite tipuri de hummus la magazinul dvs. Sau, puteți petrece un pic de timp în bucătărie și încercați să vă faceți hummus.

aruncați- vă arderea grasă

A Beautiful Mess are o gamă impresionantă de rețete pe care să le încercați. Popcorn Popcorn cu aer este o gustare excelentă, cu un conținut scăzut de calorii iStock. Dar academia recomandă floricele pop-air ca o alternativă sănătoasă, dar satisfăcătoare. Amestecați 3 căni de popcorn pop-up cu brânză rasă sau condimente uscate.

Dacă aveți probleme pentru a obține condimentele să se lipească de popcorn-ul pop-air, Kitchn recomandă să adăugați o cantitate mică de ulei de măsline.

aruncați- vă arderea grasă

Sau, dacă nu doriți să adăugați grăsime, încercați ideile SparkPeople pentru topping-uri sănătoase cu floricele. Quesadilla Ștergeți restaurantele și montați o caseta mai sănătoasă acasă iStock. Puteți prepara una cu tortilla integrală de grâu, ¼ cană fasole neagră, 1 - 2 linguri de brânză săracă în grăsimi și 1 uncie de salsa. Asamblați-l pe o farfurie și încălziți-l în cuptorul cu microunde pentru ca brânza să se topească.

Magazinul tău local de alimente oferă, probabil, o gamă largă de sarmale. Sau puteți încerca să vă pregătiți singuri salsa cu una dintre rețetele sănătoase de salsa EatingWell.

aruncați- vă arderea grasă

Pui de pui prăjit Prăjitul de năut poate să-și transforme complet aroma iStock. Academia recomandă prăjirea lor la cuptor și apoi asezonarea cu condimente.

aruncați- vă arderea grasă

Kitchn-ul are o reducere a elementelor de bază ale prăjirii de năut în cuptor cu câteva sugestii pentru condimente. Câteva arome de încercat? Pudră de chili, pudră de curry, rozmarin proaspăt, și chiar coajă de lămâie.