Bcaa beneficiază de pierdere de grăsimi. Care este rolul consumului de BCAA în timpul antrenamentului?


By FlexshopRO Ce este? La ce ajuta? Cum si Cand se ia? Ambele contin aminoacizi esentiali de care are nevoie corpul, dar nu este capabil sa ii sintetizeze de la sine. De mult timp, BCAA-urile au condus piata de fitness. Ca atare, alegerea dintre cele doua este relativ dificila. Pentru a determina de care dintre cele doua suplimente ai nevoie, trebuie mai intai sa intelegi ce contine fiecare si diferentele sale.

Ce sunt BCAA? BCAA este un termen comun in fitness. Orice pasionat serios de sala, culturist sau atlet, este constient de acest lucru. BCAA-urile sunt denumite si aminoacizi cu lant ramificat. Si nu este o surpriza de ce apar BCAA-urile in fiecare conversatie despre fitness, cresterea puterii, a muschilor sau imbunatatirea performantei sportive.

BCAA-urile cuprind Valina, Isoleucina si Leucina, care sunt aminoacizi esentiali de care are nevoie corpul nostru, dar pe care nu ii poate produce singur.

Pierdere în greutate

Acestia reprezinta aproximativ un sfert din proteinele musculare din corpul nostru. Si din moment ce corpul nu poate sa ii sintetizeze, trebuie sa completezi prin alimente sau suplimente.

bcaa beneficiază de pierdere de grăsimi

Similar cu alte tipuri de aminoacizi, acestia constituie elemente de baza de care are nevoie corpul tau, mai ales daca esti pasionat de sport. Exista o multime de beneficii pe care BCAA-urile le ofera organismului nostru. Poti lua suplimente BCAA daca esti un atlet, pasionat de sala sau culturist: Inainte de antrenament Cel mai bine este sa iei suplimente BCAA inainte de antrenament, pana la 15 minute pre-workout.

Daca urmezi o dieta de post intermitent intermittent fasting — en si te antrenezi pe stomacul gol, le poti lua ideal pana la 30 de minute, inainte de antrenament.

BCAA si EAA (Aminoacizii cu lant ramificat si Aminoacizii esentiali)

In timpul antrenamentului In timpul unui antrenament, iti imbunatatesc energia pentru a incepe un antrenament de durata, reducand in acelasi timp oboseala. Mai mult, actioneaza activ in metabolismul proteinelor musculare. Dupa antrenament Dupa antrenament, corpul este epuizat si muschii sunt durerosi. Dar nu pentru mult timp, deoarece acest supliment poate declansa recuperarea rapida a tesuturilor musculare avariate completand in acelasi timp energia pierduta.

In timpul zilei Dar BCAA-urile pot fi luate de bcaa beneficiază de pierdere de grăsimi ori pe zi in total, in functie de marimea portiei. Deoarece Leucina prelungeste sinteza proteinelor musculare dupa antrenament si dupa mese, poate fi eficient sa consumi Leucina si la 90 de minute dupa micul dejun sau pranz, in special atunci cand obiectivul tau este castigarea in masa musculara.

Daca urmaresti pierderea de grasimele poti lua cu de minute inainte de masa.

Are BCAAs a Waste of Money? scăderea în greutate a șahului

Atletii ar putea beneficia de suplimente cu de grame de BCAA pe zi. De ce sa iei BCAA? Exista bcaa beneficiază de pierdere de grăsimi multime de motive pentru care ai nevoie bcaa beneficiază de pierdere de grăsimi consumi suplimente BCAA. De exemplu, sunt eficiente in alimentarea muschilor, mai ales in timpul unui antrenament.

bcaa beneficiază de pierdere de grăsimi

Astfel, iti poti impinge limitele corpului cat mai departe in timp ce iti urmaresti obiectivele in fitness. Mai mult, acesti aminoacizi sunt esentiali bcaa beneficiază de pierdere de grăsimi conservarea depozitelor de glicogen in muschi. Cu glicogen abundent, proteinele musculare sunt salvate de la a fi transformate in energie de catre organism.

Porniți alimentarea cu alimente | alegsatraiesc.ro

Astfel, ai nevoie de acesti aminoacizi pentru cresterea si protectia muschilor. Si acesta este lucrul de care fiecare sportiv are nevoie pentru o performanta optima. Beneficiile BCAA Reduc Durerea Musculara Dupa un antrenament, este mai probabil sa experimentezi dureri musculare, mai ales daca ai avut un antrenament intensiv.

Si unii cercetatori recomanda BCAA ca un remediu excelent in acest sens. Cei care incorporeaza o noua rutina de antrenament au nevoie mai mult de acesti aminoacizi, deoarece sunt mai predispusi sa experimenteze dureri musculare. Suplimentarea cu BCAA in timpul unui program intensiv de antrenament reduce in mod eficient durerea musculara si senzatia de oboseala 2. Durerea musculara este cunoscuta in mod obisnuit sub abrevierea din engleza DOMS delayed onset muscle soreness-en — durere musculara cu debut intarziat si incepe adesea dupa 12 ore sau 24 de ore.

Daca nu este abordata, durerea poate dura pana la trei zile. Durerea musculara apare ca urmare a rupturii musculare in timpul antrenamentelor. Cu toate acestea, atunci cand iei BCAA, vei reduce acest efect, deoarece previne leziunile musculare 3. Crestere Musculara Ti-e greu sa construiesti muschi mai mari si mai bine definiti? Ei bine, BCAA-urile sunt cea mai buna solutie pentru acest lucru. Au multe beneficii de oferit si printre acestea se numara si cresterea musculara.

Leucina, care se numara printre aminoacizii esentiali din BCAA, poate declansa sinteza proteinelor musculare si aceasta favorizeaza cresterea musculara conform cercetarilor 4. Experimentezi instrucțiuni de picături ecologice bcaa beneficiază de pierdere de grăsimi timpul antrenamentelor intr-un fel sau altul 5. Cu toate acestea, diferenta este rata de epuizare. Poate depinde de durata, precum si de intensitatea antrenamentului, printre alti factori.

BCAA-urile din sange se reduc in timpul antrenamentelor si pe masura ce se intampla acest lucru, nivelurile de triptofan din creier cresc. Intre timp, triptofanul din creier se transforma intr-o substanta chimica a creierului cunoscuta sub numele de Serotonina. Si aceasta substanta chimica este cea care provoaca oboseala atunci cand te antrenezi. In unele studii, suplimentarea cu BCAA a avut un impact pozitiv asupra concentrarii mentale si a performantei fizice a participantilor 67.

Si ca atare, au simtit mai putina oboseala. Defalcarea musculara este un proces normal, vital pentru imbunatatirea masei musculare, rezistenta, precum si pentru definirea corpului. Cu toate acestea, este in regula numai atunci cand acest proces nu depaseste sinteza proteinelor musculare.

Tot mai des pierderea musculara poate fi cauzata de infectii cronice, imbatranire, post etc. BCAA-urile contribuie la peste un sfert din aminoacizii esentiali care alcatuiesc proteina musculara.

In plus, ele contribuie la aproape jumatate din aminoacizii de care are nevoie corpul tau. Si, ca atare, trebuie sa reduci pierderea musculara prin administrarea de BCAA. Procedand astfel, vei incetini degradarea musculara sau o vei opri.

Iar ca atlet, culturist sau pasionat de fitness, acest lucru este foarte important in sustinerea performantei fizice.

Care este rolul consumului de BCAA în timpul antrenamentului? Consumul de BCAA este, în esență, benefic în orice moment, dar există ocazii în care poți profita cel mai mult de pe urma lor. Proprietățile lor anticatabolice și de îmbunătățire a performanței sunt importante mai ales în timpul antrenamentului, în special dacă îi consumi într-o formulă modernă, care conține aminoacizi în cantităţile corecte. Care sunt, mai exact, beneficiile la care te poți aștepta dacă îi consumi în timpul antrenamentului și ce formule sunt cele mai potrivite în acest scop? BCAA - curs intensiv, dacă ești dornic de cunoaștere Termenul BCAA, sau aminoacizi cu lanțuri ramificate cuprinde 3 tipuri de aminoacizi: leucina, izoleucina și valina.

Dezavantaje BCAA-urile pot oferi doar 3 din 9 aminoacizii esentiali de care are nevoie corpul. Tipuri de BCAA Cand vorbim despre BCAA-uri, acestea vin de obicei sub forma de pudra, capsule sau tablete, iar majoritatea produselor de pe piata au rapoarte de sidar si sau chiar Este cel mai important aminoacid si are un raport mai mare, deoarece incepe procesul de sinteza a proteinelor in organism, ceea ce creste proteina musculara care duce la cresterea musculara.

Deoarece leucina este atat de importanta pentru cresterea musculara, vrei sa te asiguri ca utilizezi un produs BCAA care are mai multa leucina decat omologii sai, izoleucina si valina. Ce sunt EAA? Exista aproximativ douazeci de aminoacizi. Unsprezece dintre ei sunt produsi in organism, in timp ce restul de noua sunt furnizati de alimente si suplimente. EAA-urile se refera la aminoacizii esentiali care sunt noua in total. Acestia includ triptofan, treonina, fenilalanina, metionina, lizina, histidina, valina, izoleucina si leucina.

Acesti aminoacizi sunt vitali pentru cresterea musculara, sanatatea mentala si previn pierderea musculara. Pentru a furniza organismului aceste substante nutritive, poti manca alimente precum peste, carne, seminte de chia, oua si quinoa, printre altele.

Salondecebal: arzător de grăsimi plus recenzii super citrimax tăieturile de grăsime beneficiază

Cu toate acestea, consumarea minimului necesar ar putea fi destul de dificila si de aceea ai nevoie de un supliment EAA. EAA-urile sunt populare in industria de fitness, precum si a sporturilor.

Luandu-le ca supliment, iti poti spori si sustine performanta fizica. De asemenea, antrenamentele cauzeaza degradarea musculara prin metabolism sau rupturi musculare. Dar, datorita EAA-urilor, corpul tau poate sintetiza cu usurinta proteinele musculare si repara muschii degradati, accelerand recuperarea. Cand si Cum sa iei EAA?

Dupa antrenament Consumul de suplimente EAA dupa antrenament este cel luxxe slimming bun moment, deoarece promoveaza sinteza proteinelor musculare.

Procedand astfel, vei initia procesul de recuperare mai devreme. Dupa un antrenament intensiv, fibrele musculare sunt rupte si rezervele de energie epuizate.

Cu ajutorul acestui supliment, iti poti realimenta corpul cu energie si poti initia procesul de vindecare a muschilor rupti. Intre mese Nu trebuie sa fii atlet sau pasionat de fitness pentru a beneficia de acest supliment. Il poti consuma intre mese pentru a iti suplimenta aportul de proteine. In timpul antrenamentelor Daca planuiesti sa incepi exercitii de andurantaatunci ai nevoie de acest supliment alaturi de tine. Exercitiile de anduranta cauzeaza adesea catabolism muscular datorita intensitatii lor.

Si, ca atare, multi sportivi consuma EAA in timpul antrenamentelor pentru a-si proteja muschii impotriva irosirii si pentru a-si spori puterea. In plus, aceste suplimente bcaa beneficiază de pierdere de grăsimi digera mai repede in comparatie cu mancarea reala care te face sa fie inconfortabil in timpul antrenamentelor.

Cine ar trebui sa ia EAA? Suplimentele EAA iti ofera aminoacizii esentiali de care are nevoie corpul. Si, ca atare, este recomandat tuturor. Beneficiaza de acestea toti sportivii, pasionatii de fitness si culturistii. Acest supliment le ofera suficiente baze pentru constructia musculara de care au nevoie pentru recuperare rapida, imbunatatirea energiei si concentrarea mentala deosebita in timpul antrenamentului, printre altele.

Este o optiune excelenta de supliment nutritiv care poate reduce oboseala, permitandu-ti sa te antrenezi pentru o lunga perioada de timp.

bcaa beneficiază de pierdere de grăsimi

In plus, este eficient in prevenirea degradarii muschilor, indiferent daca urmaresti pierderea in greutate sau antrenamentul intensiv, printre alte beneficii. De asemenea, acesti aminoacizi sunt eficienti in repararea tesuturilor musculare rupte si accelerarea procesului de recuperare.

bcaa beneficiază de pierdere de grăsimi

Astfel, te poti angaja intr-un antrenament intensiv si iti poti imbunatati performanta fizica fara a-ti face griji cu privire la recuperare. Si cu recuperarea rapida, inseamna ca vei avea performante mai bune la urmatorul tau antrenament.

bcaa beneficiază de pierdere de grăsimi

Reduc Catabolismul Muscular Pentru a satisface cerintele de energie in absenta unui substrat glucoza, acizi grasi, aminoacizi, lactat etc. Dar cu ajutorul EAA-urilor, corpul se poate concentra mai degraba pe grasime decat pe muschi pentru a satisface cerintele de energie.

Si cand alegi EAA, poti realiza acest lucru mai bine. Promoveaza Masa Musculara Slaba Daca esti atlet sau sportiv in activitati sau meciuri, precum maratoane si inot care necesita masa musculara slaba, atunci EAA-urile sunt o alegere excelenta. Acest supliment este puternic in imbunatatirea masei slabe si accelerarea recuperarii.

Stimuleaza Buna Dispozitie si Somnul Pentru cea mai buna performanta intr-un sport, ai nevoie si de o dispozitie buna si de un somn bun. Cu ajutorul EAA-urilor, acest lucru si multe altele sunt posibile. Daca ai o dispozitie buna, te poti antrena cel mai bine si iti poti atinge obiectivul mai repede. Pe de alta parte, ai nevoie de x- fit puls fat burn somn bun pentru o recuperare rapida.

Astfel, acest supliment este perfect pentru intensificarea performantei fizice. Reduc Durerea Musculara Daca preferi un antrenament intensiv, cel mai probabil ai experimentat dureri musculare de mai multe ori. Durerea este adesea rezultatul unor ruperi musculare. Prin repararea tesutului acestor rupturi, rezulta muschi mai mari si mai puternici.

bcaa beneficiază de pierdere de grăsimi

Cu toate acestea, daca te bazezi doar pe o dieta normal, durerea musculara va dura mai mult timp pentru a se vindeca. Si in consecinta, performanta ta fizica in urmatoarea sesiune de antrenament va fi suprimata. Dar cu EAA, procesul de recuperare dureaza cel mai scurt timp, permitandu-ti sa incepi urmatorul antrenament cu vigoare si determinare.

Recuperare Musculara Rapida Dupa antrenamente, muschii sunt avariati, rezervele de energie sunt epuizate in urma exercitiilor fizice si ai nevoie de recuperare. Multe studii demonstreaza eficacitatea EAA-urilor in accelerarea recuperarii musculare.

Asadar, dupa antrenamente, trebuie sa iei imediat acest supliment pentru a incepe procesul de recuperare 9. Arderea de Grasime Te simti greu? Atunci ai aceasta oportunitate sa folosesti EAA-uri. Vei fi surprins de efectul de ardere a grasimii pe care il detine. Si asta mai ales daca vizezi grasimea din zona abdomenului, de care este greu sa scapi.

Aceasta marcheaza diferenta lor majora, care este si un factor major pe care sportivii il folosesc pentru a alege intre ele.