Cum să ardeți grăsimea și să crească metabolismul


ardeți grăsimea rapidă și ușoară

Cafeaua conține cofeină, care este cea mai frecvent consumată substanță psihoactivă din lume. Cofeina este, de asemenea, inclusă în majoritatea suplimentelor comerciale de ardere a grăsimilor din zilele noastre — și dintr-un motiv întemeiat. Mai mult, este una dintre puținele substanțe cunoscute pentru a ajuta la mobilizarea grăsimilor din țesuturile grase și la creșterea metabolismului.

  1. Pic corp subțire
  2. SFATURI PENTRU A CREȘTE îN GREUTATE CU UN METABOLISM RAPID - DESPRE SĂNĂTATE -
  3. Îmbunătățiți-vă metabolismul cu greutăți Menopauza aduce o serie de modificări biologice și, pe lângă modificările hormonale evidente, s-ar putea să observați și o diferență în forma corpului.
  4. Cum să-ți slăbești stomacul într-o săptămână oferte-brasov.
  5. Berea vă poate face să pierdeți în greutate
  6. Nutritie Trebuie să faci mai mult pentru a fi cu adevărat fibrat decât pur și simplu să reduci aportul de calorii.

Dar te ajută cu adevărat cafeaua să slăbești? Acest articol analizează cu atenție dovezile. Multe substanțe biologic active găsite în boabele de cafea își găsesc drumul în băutura finală.

Mai multe dintre ele pot afecta metabolismul: Cofeina: Principalul stimulent al cafelei.

bsn pierdere în greutate stack

Teobromina: Principalul stimulent în cacao; de asemenea, se găsește în cantități mai mici în cafea Teofilină: Un alt stimulent găsit atât în cacao, cât și în cafea ; a fost utilizat pentru tratarea astmului Acid clorogenic: unul dintre principalii compuși biologic activi din cafea; poate ajuta la încetinirea absorbției carbohidraților Cea mai importantă dintre acestea este cofeina, care este foarte puternică și a fost studiată cu atenție.

Cofeina funcționează prin blocarea unui neurotransmițător inhibitor numit adenozină.

Comentarii

Prin blocarea adenozinei, cofeina crește declanșarea neuronilor și eliberarea neurotransmițătorilor precum dopamina și norepinefrina. La rândul său, acest lucru te face să te simți mai energizat și mai treaz.

  • Burner de grăsime hollywood
  • Calculul macro pentru pierderea de grăsimi
  • 13 MODALITĂŢI DE A ARDE GRĂSIMEA - Articole Blog
  • Pierderea în greutate moarte vârstnică
  • Personal, nu cred că refeed-urile scurte o zi sau o masă de trișat fac multe pentru a preveni încetinirea metabolică și nici nu cred că te pot ajuta să pierzi grăsime mai rapid.

În acest fel, cafeaua te ajută să rămâi activ atunci când altfel te-ai simți obosit. Cafeaua poate ajuta la mobilizarea grăsimilor din țesuturile grase Cofeina stimulează sistemul nervos, care trimite semnale directe către celulele adipoase, spunându-le să descompună grăsimile.

sub mana pierde in greutate

Face acest lucru prin creșterea nivelului sanguin al hormonului. Epinefrina, cunoscută și sub numele de adrenalină, se deplasează prin sânge către țesuturile grase, semnalându-le să descompună grăsimile și să le elibereze în sânge.

SCAPĂ DE BURTĂ ÎN DOAR 7 ZILE

Desigur, eliberarea acizilor grași în sânge nu vă ajută să pierdeți grăsime decât dacă ardeți mai multe calorii decât consumați în timpul dietei. Această condiție este cunoscută sub numele de echilibru energetic negativ.

Cum Te Ajuta Cafeaua Sa

Cafeaua poate crește rata metabolică Rata la care cum să ardeți grăsimea și să crească metabolismul caloriile în repaus se numește rata metabolică în repaus RMR. Cu cât rata metabolică este mai mare, cu atât îți este mai ușor să slăbești și cu atât poți mânca mai mult fără să te îngrași.

Interesant este faptul că cea mai mare parte a creșterii metabolismului este cauzată de o creștere a arderii grăsimilor. Din păcate, efectul este mai puțin pronunțat la cei obezi. Chiar dacă cofeina vă poate stimula metabolismul pe termen scurt, acest efect este diminuat la consumatorii de cafea pe termen lung din cauza toleranței.

Menopauză, grăsime abdominală și calorii

Dacă sunteți interesat în primul rând de cafea de dragul pierderii de grăsime, este mai bine să vă ciclați obiceiurile de consum al cafelei pentru a preveni acumularea de toleranță. Poate că ciclurile de două săptămâni pornite, două săptămâni libere sunt cele mai bune. Desigur, există o mulțime de alte motive excelente pentru a bea cafea, inclusiv faptul că cafeaua este una dintre cele mai mari surse de antioxidanți din dieta occidentală.