Cum să pierdeți grăsimea în jurul taliei înapoi, Poate exercițiul vă poate ajuta cu adevărat să vă subțiați talia și șoldurile? Iată Ghidul final


Dar adevărul este că excesul de grăsime corporală poate apărea oriunde. Deși nu vă puteți viza în mod specific șoldurile și grăsimea din burtă, dacă pierdeți grăsimea corporală totală, vă veți subția și secțiunea medie.

Dar trebuie, de asemenea, să vă asigurați că vă abordați și dieta. Primește-ți corpul pentru pierderea de grăsime Primul lucru este primul: veți avea nevoie de mai mult decât de exerciții pentru a scăpa de mânerele dragostei.

Reducerea aportului de calorii și consumul de alimente sănătoase este, de asemenea, cheia.

Cele 3 modalități cele mai bune de a pierde grăsimea din spate

Combinația dintre exerciții și dietă vă va ajuta să creați un deficit caloric, care este crucial pentru pierderea de grăsime. Deși pierderea în greutate depinde de mulți factori, inclusiv genetica, tipul corpului, sexul, vârsta, afecțiunile medicale și ce medicamente luați, este în mare parte o chestiune de menținere a aportului de calorii mai mic decât debitul caloric.

Atât exercițiul aerob, cât și antrenamentul de forță vor contribui cu o cantitate bună la cheltuielile zilnice totale de calorii TDEE. Reducerea aportului de calorii va crește diferența. Deși nu există nicio modalitate de a prezice pierderea de grăsime, puteți obține o idee generală a conceptului de deficit caloric cu regula de 3. Prin urmare, pentru fiecare deficit de 3. Bacsis Dacă creați un deficit zilnic de de calorii, teoretic, veți pierde un kilogram de grăsime pe săptămână. Dacă creezi un deficit zilnic de 1.

Apelați intensitatea la sesiunile cardio Orice tip de exercițiu aerob vă va ajuta să ardeți grăsimi în jurul taliei - din nou, atâta timp cât o faceți în mod regulat.

Cum să pierzi înapoi grăsimea șoldurilor

Atunci când alegeți activități, cel mai important lucru nu este doar câte calorii arde, ci chiar dacă voi bucură-te făcând-o și o va face de multe ori. Acestea fiind spuse, există un lucru la care ar trebui să te străduiești: intensitatea. Efectuarea oricărei activități cu mai multă intensitate va crește arderea caloriilor. De exemplu, alergatul arde mult mai multe calorii decât mersul pe jos.

Potrivit Harvard Health Publishing, o persoană de de kilograme va arde în jur de de calorii mergând într-un ritm de 3,5 mile pe oră.

pierde toată grăsimea burta

Dar dacă aceeași persoană aleargă 30 de minute într-un ritm de 6 mile pe oră, va arde de calorii. Aceasta este o diferență uriașă care va afecta cât de repede puteți pierde grăsimea corporală.

Desigur, este posibil să nu puteți rula atât de repede chiar acum, dar ideea este să-l setați ca un obiectiv spre care să lucrați. Bacsis Dacă mergeți cu bicicleta, înotați, dansați sau faceți kickbox pentru cardio, urmăriți să creșteți intensitatea. Creșterea treptată a intensității antrenamentului vă va asigura că corpul dvs. Încercați aceste exerciții de manipulare a dragostei cu greutăți Este o concepție greșită obișnuită că a face o mulțime de exerciții abdominale vă va ajuta să ardeți grăsimi în jurul taliei.

De fapt, va fi doar a intari abdominale. Deși aceasta este încă o parte importantă a oricărui program de antrenament de forță, singura modalitate de a pierde mânere de dragoste este de a arde grăsimea cu un deficit de calorii.

pierderea în greutate oricare

Știți deja că exercițiile cardio arde calorii, dar la fel și antrenamentul de forță, deoarece construirea masei musculare slabe vă revoluționează metabolismul. Mușchiul este activ din punct de vedere metabolic. Corpul tău cheltuiește energie pentru ao construi și a o menține, mult mai mult decât grăsimea. Veți obține mult mai mult bang dacă includeți antrenamentul de forță în programul dvs. Cele mai bune exerciții pentru mânere de dragoste în sala de sport sunt exerciții compuse.

Acestea folosesc mai mult de un grup de mușchi la un moment dat, ceea ce activează mai multe fibre musculare și duce la cheltuieli mai mari de calorii în timp ce le faceți. Exemplele includ: Mutați 1: ghemuit Activitate Regiune de antrenament cu halterele Corpul inferior Țineți o ganteră grea de un capăt la înălțimea pieptului.

Începeți cu picioarele doar mai late decât distanța șoldului. Degetele de la picioare se pot îndrepta spre față sau pot ieși ușor. Ținând pieptul înalt și strâns, încordați șoldurile înapoi și în jos pentru a vă scufunda într-o ghemuit, astfel încât picioarele superioare să fie paralele cu podeaua sau cât de jos puteți merge confortabil cu o formă bună Apăsați prin toate cele patru colțuri ale picioarelor pentru a reveni în picioare. Mutați 2: Lunge Activitate Regiune de antrenament cu halterele Corpul inferior Începeți să stați în picioare, ținând câte o ganteră în fiecare mână.

Greutățile pot fi atârnate de părțile laterale sau le puteți ridica până la umeri. Faceți câțiva picioare înainte cu piciorul stâng.

Coborâți într-o lovitură până când ambii genunchi sunt îndoiți la 90 de grade. Genunchiul din spate ar trebui să plutească chiar deasupra solului, iar genunchiul din față ar trebui să fie așezat peste gleznă.

Cele mai bune metode de a scapa de grasimea abdominala si cea viscerala Transformare completă în 30 de zile Densitatea osoasă și pierderea în greutate Pierdere în greutate rachael stirling Pierde petele de grăsime Cum ardem grasimea din jurul taliei: Cum aplici gheața pe burtă și șolduri Cum să-mi reduc doar grăsimea din burtă E timpul sa dai burta jos! Unde să obțineți pastile sănătoase pastile de dieta aprobate romania. Slim down câștigă 8. Pastile de dietă alli pe piață combos arderea grasimilor.

Țineți apăsat înainte de a vă împinge piciorul din față pentru a reveni în picioare. Repetați pe celălalt picior. Mutați 3: Deadlift Activitate Regiunea de antrenament cu bara de corp Fixați plăcile de greutate pe bara și poziționați-le pe podea în fața dvs.

Cum sa scapi in mod eficient de grasimea din jurul taliei? | Medlife

Dacă este necesar, poziționați-l pe o platformă ridicată pentru a permite un interval redus de mișcare. Mergeți până la bară, luciți aproape de el, picioarele plantate ferm la lățimea șoldului. Păstrați coloana vertebrală dreaptă, pieptul în sus și umerii înapoi și în jos. Balamați de pe șolduri, înmoaindu-vă genunchii, pe măsură ce șoldurile se scufundă suficient de jos încât să vă permită să apucați bara cu mâinile la distanță de umeri.

Verifică-ți postura: coloana vertebrală trebuie să fie dreaptă și lungă, cu pieptul ridicat și deschis, cu umerii înapoi.

pierderea în greutate din berlin

Angajați toți mușchii nucleului pentru a menține această poziție în timp ce vă împingeți picioarele în podea, ca și cum ați încerca să împingeți podeaua departe de dvs. Finalizați mișcarea ridicându-vă pieptul și angajându-vă lats pentru a stabiliza bara din fața șoldurilor.

Întoarceți bara inversând mișcarea, împingându-vă greutatea înapoi în șolduri și înmuindu-vă genunchii, lăsând bara să călătorească pe o cale controlată înapoi pe podea de-a lungul corpului. Mutați 4: împingeți în sus Activitate Regiune de antrenament Greutate Corp întreg Începeți cu o scândură înaltă cu nucleul și fesierii cuplați.

Umerii ar trebui să fie stivuite peste încheieturi și șoldurile ar trebui să fie aliniate cu capul și tocurile.

🍀 7 tipuri de grasime si cum sa scapi de ea - Eu stiu TV

Îndoiți-vă la coate la un unghi de aproximativ 45 de grade față de trunchi și coborâți corpul spre sol. La coborâre, strângeți omoplații împreună.

pierde marcajele de grăsime

Când pieptul tău se află deasupra solului sau oricât de departe poți mergeapasă în pământ și împinge omoplii pentru a reveni la poziția inițială. Mutați 5: rândul îndoit Activitate Regiune de antrenament cu haltere Partea superioară a cum să pierdeți grăsimea în jurul taliei înapoi Rămâneți cu picioarele la lățime de șold și țineți o ganteră în fiecare mână în fața coapselor.

Trageți șoldurile înapoi și articulați înainte cel puțin 45 de grade până la 90 de grademenținând spatele plat. Începeți cu brațele întinse spre sol, cu palmele îndreptate unul către celălalt.

Poate exercițiul vă poate ajuta cu adevărat să vă subțiați talia și șoldurile? Iată Ghidul final

Trageți coatele în sus spre coaste și trageți greutățile în sus de-a lungul abdomenului inferior. Pe măsură ce ridicați greutățile, concentrați-vă pe strângerea omoplaților împreună.

Coborâți înapoi până la început cu control. Mutați 6: Propulsor cu gantere Activitate Regiune de antrenament cu gantere Corp întreg Începeți să stați cu picioarele doar mai largi decât la distanța șoldului, cu nucleul cuplat, cu o ganteră în fiecare mână la umeri, cu palmele îndreptate spre interior.

Ținând pieptul înalt și strâns, încordați șoldurile înapoi și în jos pentru a vă scufunda într-o ghemuit.

Greutatea inferioară a spatelui (nu se poate pierde)

Coborâți până când coapsele sunt paralele cu solul - sau cât de jos vă coolsculpting review- uri de pierdere în greutate ghemui confortabil, menținând o formă bună. Apăsați prin toate cele patru colțuri ale picioarelor pentru a reveni în picioare. În timp ce vă îndreptați picioarele, apăsați ganterele în sus deasupra capului.

Brațele tale ar trebui să rămână aproape de urechi. Îndoiți încet coatele pentru a coborî ganterele înapoi până la umeri cu control. Mutați 7: Burpee Activitate Regiune de antrenament Greutate Corp întreg Rămâneți cu picioarele la lățimea umerilor și brațele alături.

Îndoiți genunchii, menținând spatele drept și lăsându-vă fundul să cadă într-o ghemuit. Întindeți-vă mâinile înainte, așezându-le pe podea lățimea umerilor. Dă-ți picioarele înapoi pentru a intra într-o scândură înaltă. Coborâți pieptul și burta până la podea. Apăsați-vă printre mâini pentru a vă împinge rapid corpul înapoi. Săriți-vă picioarele înapoi, asigurându-vă că aterizează mai larg decât mâinile voastre.

Cum să pierzi înapoi grăsimea șoldurilor Cum sa scapi de grasimea incapatanata! Abdomen inferior - Solduri - Talie - Fesieri Sfaturi pentru pierderea în greutate la domiciliu 10 kg pierdere în greutate în 2 zile cu pierderea în greutate celulele de grăsime au scăzut în, slăbește motive poti sa slabesti la batranete. Pentru a pierde în greutate trebuie să se stabilească o persoană super băutură pentru a slăbi, arzător de grăsimi sălbatice pierdere în greutate pompier. Pierde burta și spate grăsimea în 14 zile! Program gratuit de antrenament acasă d-arzător de grăsime fin Recomand cu incredere toate programele lui Alexandru Popa!

Ridică-ți mâinile și apasă-ți călcâiele ca să stai în picioare. Sari direct în sus, ajungându-ți brațele deasupra capului. Aterizați ușor și coborâți imediat în următoarea dvs. În plus, efectuarea de exerciții compuse la o intensitate ridicată - fie prin ridicarea de sarcini grele, fie prin pauze minime de odihnă între seturi - încurajează ceva numit excesul de consum de oxigen post-exercițiu EPOC. Potrivit American Council on Exercise, organismul cheltuie energie pentru a repara, recupera și reveni la o stare de homeostazie după exerciții intense.

5 tabieturi de inclus în dieta zilnică dacă vrei să scapi de grăsimea de pe abdomen

Aceasta înseamnă că continuați să ardeți calorii mult timp după terminarea antrenamentului. Celălalt beneficiu este că multe dintre aceste exerciții compuse, mai ales dacă le faceți cu greutăți libere, vă provoacă, de asemenea, mușchii abdominali. Odată ce ai ars mânerele dragostei, vei vedea roadele muncii tale în cum să pierdeți grăsimea în jurul taliei înapoi ta strânsă și tonifiată.

Dar nu uitați: coerența este cheia Exercițiile pentru a scăpa de mânerele de dragoste sunt la fel de bune ca și regularitatea cu care le faci.

Respectați un program de exerciții consecvent și veți vedea rezultate.

pierdere în greutate arlington

Deci, de câtă mișcare aveți nevoie cu adevărat? Răspunsul este: cât poți să te încadrezi în stilul tău de viață. Unele persoane își pot face timp pentru sesiunile de gimnastică zilnice de două ore, în timp ce alte persoane se pot strecura doar în 45 de minute în pauza de prânz. Este important să faceți exercițiul să funcționeze pentru dvs. Ca punct de plecare, puteți viza minimul zilnic recomandat de Departamentul de Sănătate și Servicii Umane al SUA HHScare este de de minute de exerciții aerobice de intensitate moderată sau 75 de minute de exerciții energice.

Odată ce reușiți să vă faceți acest obicei, HHS spune că puteți profita de multe alte beneficii obținând săptămânal de minute de intensitate moderată sau de minute de exerciții aerobice viguroase. HHS recomandă, de asemenea, să faceți exerciții de antrenament de forță pentru toate grupele musculare majore cum să pierdeți grăsimea în jurul taliei înapoi două ori pe săptămână.