Cum să pierdeți în greutate folosind știința


Sunteți sub tratament Dietele cu conținut scăzut de carbohidrați, cum ar fi Keto, LCHF, Paleo și Atkins, sunt cele mai populare diete pentru pierderea în greutate.

Cele mai bune moduri de a pierde în greutate definitiv, susținute de știință

Știința, celebritățile și guru-ul fitnessului jură pe aceste diete. Dar nu aș fi surprins să știu dacă nu slăbiți cu o dietă săracă în carbohidrați. Este o problemă obișnuită cu care se confruntă dietele la un moment dat.

cum să pierdeți în greutate folosind știința

Și de cele mai multe ori, ei nu înțeleg de ce se întâmplă acest lucru. Acest articol înregistrează 17 motive pentru pierderea în greutate blocată la o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați și modalități de a începe să pierdeți flabul imediat.

Ce este atingerea pentru pierderea în greutate și funcționează?

Motive pentru care nu pierdeți în greutate la o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați 1. Nu aveți un obiectiv realist Shutterstock Vrei să slăbești repede? Ei bine, de cele mai multe ori, asta nu funcționează.

  1. Cum să pierdeți în greutate fără diete la domiciliu. Rapid slăbire fără o dietă
  2. 30 de moduri de a pierde în greutate și de a-l ține departe - Pierdere În Greutate
  3. Cum buruienile vă pot ajuta să pierdeți în greutate, spune știința

Trebuie să fii realist atunci când vine vorba de slăbit. Pierderea treptată în greutate este sănătoasă, eficientă și durabilă în comparație cu pierderea rapidă în greutate.

  • APĂSAȚI PENTRU PIERDEREA îN GREUTATE: CE SPUNE ȘTIINȚA ȘI DACĂ FUNCȚIONEAZĂ - SĂNĂTATE -
  • Pierderea în greutate amman
  • Puteți pierde grăsime peste tot
  • Foaie de calcul zilnică de pierdere în greutate
  • Pierdeți știința greutății: 6 moduri de a pierde grăsimea din burtă - Ceai

Deci, în loc să stabiliți un obiectiv nerealist, stabiliți un obiectiv realist. Scrieți în jurnalul dvs. Obiectivele mai mici sunt mai realizabile și nu vă veți dezamăgi.

Pierderea între 0,4 kg pe săptămână este realistă 1. Nu vă dați seama că pierdeți în greutate Uneori, cântarul nu este suficient pentru a ști dacă pierdeți în greutate. Trebuie să vă evaluați procentul de grăsime corporală, deoarece excesul de grăsime este ceea ce doriți să scăpați.

Mai mult, o imagine corporală nesănătoasă vă poate face să simțiți că nu pierdeți în greutate, în timp ce, în realitate, ați pierdut flaconul și arătați tonifiat. Mănânci prea multe nuci Shutterstock Este ușor să te îmbraci cu nucile.

Earn Money From Whatsapp In 2020,New Biggest Earning App of India,Make Money Online Malayalam 🤑

Deoarece sunt mici, crocante, gustoase și o opțiune bună pentru o gustare, este ușor să treci peste bord cu nuci și să consumi multe dintre ele fără să te simți prea plin. Așadar, țineți evidența cantității de nuci pe care o consumați pe zi.

17 motive pentru care nu pierdeți în greutate la o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați

Nu reduceți suficient carbohidrații Ați putea presupune că consumați cantitatea corectă de carbohidrați, dar adevărul este că unii sunt mai sensibili la carbohidrați decât ceilalți. Mai mult, fructele și legumele conțin, de asemenea, carbohidrați buni și trebuie să limitați consumul acestora pentru a preveni pierderea în greutate de la platou.

Începeți consumând mai puțin de 50 de grame de carbohidrați pe zi, iar când pierderea în greutate se oprește din nou, reduceți-l la 20 de grame de carbohidrați pe zi. Asigurați-vă că mâncați grăsimi sănătoase, proteine, carbohidrați buni și luați suplimente de vitamine și minerale. Consumați prea mult lactate Shutterstock Produsele lactate precum iaurtul, brânza, laptele și smântâna sunt bogate în proteine, care se transformă în glucoză printr-o cale metabolică cunoscută sub numele de gluconeogeneză.

Pierdeți știința greutății: 6 moduri de a pierde grăsimea din burtă

La rândul său, acest lucru are ca rezultat o creștere a nivelului de insulină. Și când această creștere a insulinei continuă într-o perioadă, corpul devine rezistent la insulină și moleculele de glucoză rămân în sânge și nu sunt consumate de organism.

Vrei să pierzi greutatea tuturor, dar nu toată lumea are ocazia să meargă la sală de gimnastică și să-și planifice dieta, saturatându-i cu toată lumea produse utile. Cum de a pierde greutatea rapid și eficient? Desigur, baza pierderii rapide a greutății este stabilirea alimentelor și crearea modului de alimentare. Indiferent cât de plictisitor nu a sunat, dar în primul rând merită să se pună în sine restricții asupra alimentelor. Și pentru asta, nu este necesar să stați pe una dintre dietele celebre.

Acest lucru va împiedica în cele din urmă pierderea în greutate. Nu mențineți procentajul macro-urilor Când urmați o dietă săracă în carbohidrați, este foarte important să respectați procentul de macrocomenzi.

8 Trucuri neasteptate pentru pierderea in greutate care sunt sustinute de stiinta

Dietele precum Keto și HFLC sunt create într-un mod de a induce cetoza în organism și de a folosi grăsimea ca sursă de energie în loc de glucoză, pe care o obțineți din zahăr, carbohidrați și proteine. Dacă nu aderați la raportul grăsime: carbohidrați: proteină, nu veți obține rezultatele dorite. Deci, respectați diagrama dietelor și vedeți cum se întâmplă un miracol!

cum să pierdeți în greutate folosind știința

Fat ard sinhala aveți alimente nutritive Shutterstock Vă bazați pe bare și alimente prelucrate, cu conținut scăzut de carbohidrați, în mișcare?

Apoi, este evident de ce nu slăbești. Consumați alimente adevărate precum pește, nuci, ouă și legume pentru a vă oferi hrană corpului. Consumul de alimente procesate cu conținut scăzut de carbohidrați va funcționa numai dacă îl ciclezi cu alimente reale. Înșeli de multe ori Ah!

Multe persoane care fac dietă trișează prea des - unii o fac în mod conștient, iar cum să pierdeți în greutate folosind știința fără să știe. Cel mai bun mod de a vă preveni să cum să pierdeți în greutate folosind știința prea des este să notați ce mâncați pe tot parcursul zilei. Indiferent cât de mică este cantitatea, notarea ei vă va oferi o idee clară despre câte calorii în plus consumați. Încercați să utilizați o aplicație de urmărire a alimentelor sau pur și simplu să o scrieți într-un jurnal.

Mănânci prea multe fructe Shutterstock Fructele sunt bune, dar conțin și zahăr din fructe. Fructele precum mango, struguri și pepene verde au un indice glicemic ridicat și pot duce la o creștere a zahărului din sânge.

cum să pierdeți în greutate folosind știința