Cum să slăbești șoldurile și bum


dadi ke nuskhe pierdere în greutate

Poduri Glute Context: Anatomia picioarelor Mușchii responsabili în principal de forma picioarelor sunt cvadricepsul, hamstrii și fesierii. Deosebit de importante sunt fesierii, mușchii fundului. Acestea funcționează alături de ischiori și de cvadriceps pentru a determina forma regiunii fundului și a coapsei.

Pe piciorul inferior ai vițeii. Pentru majoritatea femeilor, acestea nu sunt o zonă la fel de problematică ca și picioarele superioare.

cum să utilizați cristalele de pierdere în greutate

Slimează-ți picioarele cu antrenament la intervale de intensitate ridicată Picioarele tale arată așa cum se întâmplă din mai multe motive, inclusiv genetica, dieta, istoricul antrenamentelor, ocupația și nivelul de activitate fizică.

Nu există exercițiu de magie pentru cum să slăbești șoldurile și bum picioarelor. Adevărul simplu este că, în majoritatea cazurilor, nu sunteți mulțumit de forma picioarelor, deoarece acestea sunt prea grase. Soluția este, în teorie, simplă și: trebuie să slăbești.

Antrenamentul cu intensitate ridicată este bun pentru pierderea în greutate - și pentru picioarele și coapsele subțiri.

Cum să vă faceți șoldurile mai late și talia mai îngustă: exerciții și sfaturi utile

Antrenament scurt, extrem de intens s-a dovedit a fi foarte eficient în pierderea de grăsime și câștiguri în sănătatea cardiovasculară. Adesea denumit Antrenament de intensitate ridicată, această formă de exercițiu nu trebuie să fie complicată. De fapt, ai putea să-ți faci exercițiul preferat și, în loc să-l faci într-un ritm constant pentru o perioadă de timp, să faci tot timpul pentru perioade scurte, să te odihnești scurt, apoi să repeti de ori.

Încercați această formulă pentru eforturile inițiale de antrenament pe intervale: Alegeți un exercițiu: bicicletă; sprint pe câmp; a sări coarda; mașină de vâslit. Opt runde de 20 de secunde de efort, 40 de secunde de odihnă.

  • Cele mai eficiente 12 exerciții pentru picioarele subțiri și un fund strâns
  • Pierdere în greutate la vârsta de 40 de ani
  • Cum apar ele şi cum pot fi eliminate?
  • Succes Exact Cum să slăbești în stomacul tău și șoldurile în doar două săptămâni Așadar, sunteți în misiune să reduceți grăsimea încăpățânată din stomac și șolduri și aveți un termen limită
  • Burner de grăsime coline inositol
  • Interesant Robinet cu botină: cum să ridici fesele și să îndepărtezi golurile de pe părțile laterale ale șoldurilor?

Progresați până la 20 de secunde de lucru și 10 secunde de odihnă pe o perioadă de săptămâni. Notă: Dacă obiectivul dvs. Aceasta se numește reducerea spotului și este un mit.

Acesta este motivul pentru care sunt esențiale metodele simple de antrenament cu interval și cardio.

hill sprinturi pentru arderea grăsimilor

Cele mai eficiente 12 exerciții pierderea în greutate ajută hirsutismul tonificarea picioarelor și a fundului Pierzând greutate este minunat și coapsele tale te vor iubi pentru asta. Cu toate acestea, va trebui să întăriți acești mușchi și poate că va trebui să adăugați o formă la fund. Este firesc să slăbești și să dispari și o parte din acea formă sexy.

Nu vă faceți griji, totuși - cu antrenamentul potrivit vă puteți asigura că păstrați o formă feminină frumoasă în timp ce vă consolidați quad-urile și șuncă pentru acel aspect ferm. Quad-urile din partea din față a coapsei răspund bine la toate formele de exerciții Squat și sunt lucrate pe scară largă în toate tipurile de Lunges.

VIDEO Cum sa iti micsorezi fundul si sa scapi de soldurile late in 10 minute pe zi, la tine acasa

Hamsterii răspund bine la mișcările dominante ale șoldului, cum ar fi podurile și buclele picioarelor - ambele lovind puternic gluteii. Puteți adăuga greutăți la aproape toate exercițiile următoare. Singurul exercițiu la care nu ați adăuga greutăți este Buclele picioarelor rusești. Pentru buclele picioarelor cu greutăți, utilizați pur și simplu o mașină pentru curlarea picioarelor, observată în mod obișnuit pe majoritatea băncilor de greutate. Squats Regele tuturor exercițiilor de fund, stă cu picioarele la lățimea umerilor.

Ghemuiți-vă cu șoldurile înapoi și cu greutatea peste călcâi până când vă atingeți gleznele.

cum pierdeți greutatea într- o săptămână

Ridică-te împingând greutatea corpului în pământ prin picioare. Variație: Salt Squats - Squat jos și apoi accelerați în sus într-un salt. Squats bulgari împărțiți O variantă fantastică care lovește puternic quad-urile în timp ce conferă o parte din sarcină la ischiori și fesieri. Unul dintre cele mai bune exerciții totale pentru picioare există. Sumo Squats Luați acea poziție a lățimii umerilor și lărgiți-o cu aproximativ 12 inci. Asigurați-vă că picioarele sunt orientate spre un unghi de 45 de grade.

Scapa de Burta ca un Barbat Adevarat - Programul Complet

Așezați-vă în jos și în jos până când coapsele sunt paralele cu solul. Efectuat corespunzător, veți simți o cantitate semnificativă de tensiune la nivelul ischișorilor și al gluteilor. Lunges înainte Lunges înainte - fie staționare sau de mers pe jos - cere quads dumneavoastră să facă unele lucrări pentru a absorbi greutatea corpului înainte de a împinge înapoi în poziție în picioare.

Pur și simplu faceți un pas înainte și aruncați-vă într-o lovitură, păstrând în același timp partea superioară a corpului vertical. O mare variație a genuflexiunilor clasice. Podurile Glute Culcați-vă pe spate cu un picior îndoit la 90 de grade, celălalt plat pe podea. Ridicați șoldurile un picior afânat de pe podea în timp ce piciorul îndoit împinge prin podea.

Cele mai eficiente 12 exerciții pentru picioarele subțiri și un fund strâns

Țineți partea de sus timp de secunde, apoi coborâți-vă înapoi. Completați repetările dorite, apoi schimbați picioarele. Acest lucru vă va găti fesierii frumos, în timp ce vă va oferi și o explozie a hamstrilor.

Lunges invers Cum să slăbești șoldurile și bum loc să vă aruncați înainte, faceți un pas înapoi și aruncați-vă ca și cum ar fi îngenuncheat. Țineți genunchiul chiar de pe podea, apoi conduceți-vă înapoi prin picior în poziție în picioare.

Exact Cum să slăbești în stomacul tău și șoldurile în doar două săptămâni

O mare variație care lovește toți mușchii picioarelor pentru un antrenament complet. Bucle de picioare rusești Așezându-vă pe spate, cu picioarele plate în fața dvs. O modalitate ușoară de a face acest lucru este să le efectuați pe o podea netedă din lemn, cu șosete pe sau folosind un tampon glisant. Folosiți plăci de hârtie ca o alternativă ieftină interesantă.

Acesta este unul dintre cele mai bune exerciții pentru hamstring. Kettlebell Swings Folosind kettlebells obțineți acest set pe Amazon.

  1. Exact Cum să slăbești în stomacul tău și șoldurile în doar două săptămâni - Fitness | Iunie
  2. Setarea picioarelor: șosete împreună, călcâiele despărțite.
  3. Recomand cu incredere toate programele lui Alexandru Popa!
  4. Motivele porcii guineea își pierd greutatea
  5. Cum să scapi de "urechiușele" de pe coapse, care se spune că nu pot fi eliminate - Om Activ
  6. VIDEO Cum sa iti micsorezi fundul si sa scapi de soldurile late in 10
  7. Curbele pierd greutatea

În picioare, cu picioarele ușor mai largi decât lățimea umerilor, așezați kettlebell între picioare. Apucați kettlebell-ul cu ambele mâini îndoindu-vă înainte, înapoi drept, șoldurile înapoi ca și cum ați închide ușa mașinii cu fundul. Din această poziție, mișcați kettlebell-ul înainte împingând șoldurile înainte.

Permiteți kettlebell-ului să se miște înainte și să cadă înapoi până când vă întoarceți în poziția inițială.