Hula- hoping arde burta grăsime. Nu Hoop va ajuta sa scapati de burta?


Nu Hoop va ajuta sa scapati de burta?

Linia de jos Includem produse pe care le considerăm utile cititorilor noștri. Dacă cumpărați prin linkuri de pe această pagină, este posibil să câștigăm un mic comision.

pierderea în greutate sau pierderea de grăsimi

Iată procesul nostru. Dacă credeți că hula hooping este hula- hoping arde burta grăsime pentru copii, gândiți-vă din nou.

Acest echipament simplu poate spori factorul de distracție din rutina ta de fitness și îți poate oferi un antrenament excelent în același timp.

Când vine vorba de exerciții fizice, găsirea a ceva care îți place este cheia pentru ca activitatea fizică să devină o parte obișnuită a rutinei. Când un antrenament este distractiv și aștepți cu nerăbdare să îl faci, este mai probabil să rămâi cu el și să fii motivat să te perfecționezi în continuare. De asemenea, este util dacă activitatea vă poate îmbunătăți sănătatea și fitnessul într-o varietate de moduri - și aici intervine hula hooping.

BENEFICII HULA HOOP: 8 MOTIVE PENTRU A îNCERCA HOOPING - SĂNĂTATE -

Acest articol va explora beneficiile unui antrenament hula hooping, împreună cu pași pentru a vă ajuta să începeți. Care sunt beneficiile hula hooping? Arde calorii Crearea unui deficit caloric este unul dintre obiectivele principale atunci când încercați să slăbiți. Găsirea unei activități fizice care vă place, care arde și calorii, este una dintre cele mai bune modalități de a face acest lucru.

Potrivit Clinicii Mayo, hula hooping-ul este comparabil cu alte activități hula- hoping arde burta grăsime dans aerobic, cum ar fi salsa, swing swing și dansul buricului, atunci când vine vorba de arderea caloriilor. De fapt, Clinica Mayo raportează că, în medie, femeile pot arde aproximativ de calorii, iar bărbații de calorii, în timpul unei sesiuni de 30 de minute. Arde grăsime corporală și centimetri Când arzi calorii prin exerciții fizice și faci modificările corecte ale dietei, crești șansele de a reduce grăsimea corporală.

Și, conform rezultatelor unui mic studiu dindacă doriți să pierdeți centimetri în jurul taliei și șoldurilor, cercul poate fi tipul potrivit de exercițiu pentru dvs. Studiul, care a evaluat un program ponderat de hula-hooping efectuat de 13 femei pe parcursul a 6 săptămâni, a constatat că femeile au pierdut, în medie, 3,4 centimetri cm în jurul taliei și 1,4 cm în jurul șoldurilor.

Stimulează fitnessul cardiovascular Exercițiile cardiovasculare cunoscute și sub denumirea de aerob îți acționează inima și plămânii și îmbunătățesc fluxul de oxigen în corpul tău. Acest lucru, la rândul său, vă poate reduce riscul de boli de inimă și diabet, poate îmbunătăți nivelul colesterolului, poate îmbunătăți funcția creierului și chiar reduce stresul.

Odată ce vă așezați într-un ritm constant cu cercul, ritmul cardiac va crește, plămânii vor lucra mai mult și fluxul de sânge se va îmbunătăți. De asemenea, veți petrece mai mult timp în zona aerobă arzând calorii și îmbunătățind sănătatea inimii.

Vrei un antrenament distractiv? 8 motive pentru a încerca Hula Hooping

Îți provoacă mușchii de bază Dacă ați folosit vreodată un cerc hula, atunci știți cât de mult trebuie să vă mișcați șoldurile pentru a vă menține cercul în jurul taliei. Pentru a menține cercul hula în mișcare, aveți nevoie de mușchi puternici ai miezului și de o bună mobilitate în șolduri.

mâncăruri înghețate sănătoase la pierderea în greutate

Învățarea modului de utilizare a unui cerc hula și practicarea acestuia în mod regulat este o modalitate excelentă de a viza și antrena mușchii abdominali, precum și oblicii și mușchii șoldului. Îmbunătățește echilibrul A avea un echilibru bun vă oferă un control mai bun al mișcărilor corpului. De asemenea, vă ajută să vă îmbunătățiți postura și vă permite să faceți alte exerciții cu forma corectă.

Conform American Council on Exercise, orice tip de activitate fizică care necesită menținerea posturii și stabilității pe o bază de sprijin, cum ar fi hula hooping, vă poate ajuta să vă mențineți și să vă îmbunătățiți echilibrul. Funcționează mușchii corpului inferior Nu doar mușchii dvs. Mușchii din partea inferioară a corpului, incluzând cvadricepsul partea din față a coapseihamstrings partea din spate a coapselorfesierii și vițeii vor resimți arsura, mai ales dacă utilizați un cerc ponderat.

Nu Hoop va ajuta sa scapati de burta?

Pentru a menține mișcarea față-în-spate și de la o parte la alta, trebuie să recrutați mușchii mari din picioare și glute pentru a ajuta la mișcarea. Activitate axată pe familie Poate fi o provocare să te încadrezi într-un antrenament atunci când nu pierderea de grăsime după 2 săptămâni o familie.

Între muncă, școală, practici sportive și orice altceva care merge împreună cu a fi părinte, exercițiul este adesea primul lucru care trebuie scos de pe lista de sarcini.

Hula Hoop Exercise Tutorial with Madam

Hula hooping este o modalitate de a vă antrena și de a petrece timp cu familia în același timp. Puteți chiar să vă jucați văzând cine hula- hoping arde burta grăsime ține cel mai mult cercul în jurul taliei. Ieftin și portabil Hula hooping nu implică o deplasare la sală, cursuri de fitness supraaglomerate sau așteptarea la coadă pentru a folosi un aparat cardio.

În plus, este ieftin pierdere în greutate ceai de plante îl puteți face practic oriunde, inclusiv camera de zi, curtea din față sau garajul.

Cum arde rapid grăsimea din burtă în 2 săptămâni. Pentru barbatii cu burtica | scoaladeblog.ro

Cumpărați online hula hoops standard sau hula hoops ponderate online. Cum să începeți Tot ce aveți nevoie pentru a începe este un cerc și o cameră pentru a vă deplasa. Iată câteva sfaturi pentru a vă începe pe drumul cel bun.

veeramachaneni ramakrishna sfaturi de pierdere în greutate

Găsiți cercul de mărime potrivită. Succesul antrenamentelor dvs. Un sfat pentru începători este să folosiți un cerc mai mare pentru a începe pe măsură ce învârtiți mai încet.

Cum să arzi grăsimea laterală, 6 exerciții care ard grăsimea abdominală - Doza de Sănătate

Dacă puteți, încercați cercul înainte de al cumpăra. Alegeți cea mai bună greutate. Dacă optați pentru un hula hoop ponderat, o regulă bună pentru începători este să începeți cu un cerc care este de aproximativ 1 până la două kilograme. Pe măsură ce devii mai puternic, ia în considerare trecerea la un cerc mai greu, dar numai dacă poți menține forma corectă. Urmărește un videoclip. Există mai multe tutoriale online care vă vor ghida cum să hula hoop cu o formă adecvată.

Dacă sala de sport locală folosește cercuri, luați în considerare să luați o clasă pentru a învăța elementele de bază înainte de a vă antrena singuri. Începeți cu antrenamente mai scurte.

Cu hula hooping, vă învățați corpul cum să se deplaseze în modul corect cu cercul în timp ce lucrați sistemul cardiovascular în același timp. Din această cauză, poate fi necesar să începeți cu antrenamente mai scurte.

Țintește două sau trei sesiuni de 10 minute pe zi.

slăbiciune jachete de toamnă

Le puteți răspândi sau le puteți transforma într-un antrenament total. Pe măsură ce vă îmbunătățiți, puteți adăuga timp la fiecare antrenament. Concentrați-vă pe formă și postură Pentru a face hula hooping cu forma potrivită, asigurați-vă că urmați acești pași: Pentru a începe, asigurați-vă că picioarele sunt poziționate corect.

Vrei ca picioarele tale să fie puțin mai mult decât lățimea umerilor, cu un picior ușor în fața celuilalt. Apoi, asigurați-vă că spatele este drept și că mușchii de bază sunt angajați. Nu doriți să vă aplecați în talie și să vă strângeți partea inferioară a spatelui.

cum să pierzi grăsimea sănătoasă

Cu cercul în jurul taliei și sprijinit de spate, țineți fiecare parte a cercului. Cu cercul pe spate, începeți să rotiți cercul în sens invers acelor de ceasornic. Dacă sunteți stângaci, s-ar putea să vă fie mai ușor să rotiți cercul în sensul acelor de ceasornic. Pe măsură ce cercul începe să se rotească, mișcați-vă talia într-o mișcare circulară pentru a menține cercul în mișcare.

Împingeți șoldurile ușor înainte în timp ce cercul se mișcă peste stomac și împingeți înapoi când cercul se mișcă pe spate.

Nu vă faceți griji cu privire la căderea cercului la început. E normal. Ridică-l și continuă să încerci până te obișnuiești cu mișcarea Sfaturi de siguranta În timp ce cercul de hula este relativ sigur, există câteva sfaturi de care trebuie să ții cont. Mențineți forma adecvată. Păstrați coloana vertebrală dreaptă și nucleul cuplat în timp ce încercați.

Evitați să vă aplecați în talie. Purtați îmbrăcăminte strânsă. Purtați îmbrăcăminte care vă îmbrățișează corpul, cum ar fi pantaloni de yoga sau pantaloni scurți de ciclism și o cămașă. Doriți să evitați ca orice țesătură să împiedice cercul atunci când vă mișcați șoldurile.

Procedați cu precauție dacă aveți o leziune a spatelui.

pierde greutatea atunci când săraci

Dacă aveți o leziune a spatelui sau dureri cronice de spate, consultați medicul sau terapeutul fizic înainte de a încerca hula hooping pentru a vă asigura că este sigur pentru dvs.

Linia de jos Hula hooping este un mod sigur și distractiv de a arde calorii și grăsimi corporale, de a vă îmbunătăți echilibrul, de a vă întări mușchii de bază și de a vă îmbunătăți capacitatea cardiovasculară.

Și cea mai bună parte? Este ieftin și ușor de început și îl puteți face oriunde. Ca și hula- hoping arde burta grăsime cazul oricărei forme de exerciții, dacă aveți îngrijorări cu privire la sănătatea dumneavoastră, discutați cu medicul dumneavoastră înainte de a începe o nouă rutină.