Modalități de a pierde grăsimea superioară a spatelui


Acasă Enciclopedie Cum să scapi de grăsime în partea superioară a corpului Cum să scapi de grăsime în partea superioară a corpului Gră imea din partea uperioară a corpului poate fi îndepărtată în diferite moduri. Trebuie ă faceți exerciții aerobice pentru a arde gră imile. Dacă vrei ă con truiești mușchi și ă pierzi gră Conţinut: Avertizare Grăsimea din partea superioară a corpului poate fi îndepărtată în diferite moduri.

Trebuie să faceți exerciții aerobice pentru a arde grăsimile. Dacă vrei să construiești mușchi și să pierzi grăsime în spate, antrenează-ți pieptul, brațele și mușchii spatelui. Asigurați-vă munca grea în timp ce vă exercitați sala centrul de fitness nu-l risipește mâncând o dietă sănătoasă.

modalități de a pierde grăsimea superioară a spatelui pierderea în greutate terre haute

Etapa Metoda 1 din 4: Faceți aerobic pentru a arde grăsimi Alocați timp pentru exercitarea cu alerga dacă nu poți exersa mai departe sala. Pentru cei dintre voi care doresc să facă mișcare, dar nu au timp să exerseze folosind o bicicletă staționară sau o mașină canotaj în sala, o modalitate de a practica aerobic este rularea.

Obișnuiește-te să alergi timp de de minute de 3 ori pe săptămână. Nu vă concentrați asupra vitezei în care alergați, atâta timp cât vă puteți deplasa mai repede decât mersul pe jos. Alergatul este un exercițiu aerob cu impact ridicat.

Dacă aveți probleme la picioare sau la genunchi, alegeți un alt sport. Faceți sport cu impact redus cu bicicleta. Acest exercițiu oferă aceleași beneficii ca alergatul, dar impactul asupra picioarelor este mai mic.

Modalități de a pierde grăsimea superioară a spatelui

Vă puteți antrena cu bicicleta staționară sau puteți merge cu bicicleta în aer liber timp de de minute de 3 ori pe săptămână. Dacă bicicleta se simte foarte ușoară în timp ce pedalezi, crește rezistența reglând bicicleta sau bicicleta staționară pe care o folosești.

Luați timp să înotați pentru a vă antrena bine corpul. Înotul este benefic pentru antrenarea mușchilor din tot corpul și arderea multor calorii. Puteți alterna stilul liber sau alt stil, cum ar fi fluture, brață sau spate alternativ. Reglați durata exercițiului fizic cu condiția fizică, dar începeți să vă exercitați înotând de minute, 3 zile pe săptămână. Modalități de a pierde grăsimea superioară a spatelui sporturi cu impact redus pe jos.

Dacă ați fost rănit sau nu ați putut face mișcare suficient de mult timp, mersul pe jos este o modalitate excelentă de a face exerciții aerobice. Obișnuiește-te să mergi de minute de ori pe săptămână.

modalități de a pierde grăsimea superioară a spatelui greutatea morții pierde

Puteți merge în parc, folosiți banda de alergat, sau pe pistă în timp ce exersați pe sala. Alegeți exerciții aerobice care vă plac și faceți-le regulat. Luați timp pentru a face exerciții aerobice timp de de minute pe zi de ori pe săptămână. Puteți face același exercițiu de fiecare dată sau îl puteți schimba în fiecare zi. De exemplu, dacă doriți să faceți aerobic în fiecare luni și miercuri, ambele zile pot fi umplute cu mersul pe jos sau în fiecare luni pe care mergeți și apoi înotați în fiecare miercuri.

Metoda 2 din 4: Exercitarea pieptului și brațelor Fă-o presă pe bancă folosind gantere pentru a antrena mușchii pectorali.

  • Cartarine gw pierdere în greutate
  • Cum de a pierde grăsimea coapsei, Cum ardem grasimea din jurul taliei Cum Arde Grăsimea Cum sa scapi in mod eficient de grasimea din jurul taliei?
  • Cum sa scapi in mod eficient de grasimea din jurul taliei?

Așezați-vă pe spate pe o bancă pentru antrenamente cu greutăți sau pe podea. Țineți gantera peste piept, 1 ganteră într-o mână.

Întindeți palmele la lățimea umerilor și pozițiile lor orientate una față de cealaltă. Întoarceți palmele astfel încât acestea să fie orientate înainte, astfel încât antebrațele și brațele să formeze un unghi de 90 °. În timp ce expiri, ridică ganterele folosind forța musculară a pieptului.

Cum pot pierde grăsimea superioară a spatelui

Îndreptați-vă coatele pe măsură ce gantera atinge cea mai înaltă poziție, apoi respirați profund o clipă. Coborâți ganterele încet în timp ce inspirați. Faceți această mișcare de 3 seturi de câte ori fiecare. De exemplu, dacă greutatea maximă pe care o poți ridica 1 set este de 5 kg, folosește 3 kg de greutate atunci când faci mișcare regulată.

Cum să scapi de grăsime în corpul superior

Dacă sarcina utilizată se simte foarte ușoară, calculați din nou greutatea necesară făcând testul și apoi reglați greutatea sarcinii utilizate. Fă-o presă pe umăr cu o mână pentru a mări tricepsul. Stați cu picioarele depărtate aproape la lățimea umerilor. Țineți gantera alături, 1 carla abellana pierdere în greutate cu 1 mână.

Pierde grăsime pe partea superioară a spatelui

Ridicați mâna dreaptă la nivelul umărului cu palmele îndreptate în față. Aceasta este poziția de plecare pentru practică. În timp ce expirați, ridicați ganterele în timp ce vă extindeți brațul drept în sus. Faceți o scurtă pauză și apoi coborâți încet ganterele.

Faceți 3 seturi de câte ori fiecare, apoi întindeți mâna stângă în sus pentru a lucra pe cealaltă parte a corpului.

Cel mai bun mod de a pierde grăsimea superioară a spatelui. Arde grăsimea piciorului superior

Fă-o rând modalități de a pierde grăsimea superioară a spatelui pentru a strânge mușchii spatelui. Țineți gantere, 1 ganteră cu 1 mână în timp ce îndreptați ambele palme spre coapse.

Îndreptați-vă spatele și îndoiți ușor coatele. În timp ce expiri, ridică ganterele la înălțimea umerilor și apoi ține-le cât mai aproape de părțile tale. Asigurați-vă că coatele sunt mai înalte decât palmele și apoi ridicați ganterele cât mai aproape de bărbie. Țineți ganterele pentru un moment, apoi coborâți-le încet în timp ce inspirați. Efectuați această mișcare de 3 seturi de câte ori fiecare.

Fă-o flotări cu picioarele mai înalte decât spatele.

  • Cât timp să piardă în greutate după înțărcare
  • Din poziția îndoită, brațele sunt ridicate, conectându-se la nivelul pieptului.
  • Cum să pierdeți greutatea în partea superioară a corpului - Cereale Cel mai bun mod de a pierde grăsimea superioară a spatelui.

Stați în fața unei bănci sau pe o podea înclinată. Așezați palmele pe o bancă sau pe podea, păstrând palmele la lățimea umerilor. Extindeți picioarele înapoi pentru a vă îndrepta corpul și asigurați-vă că brațele sunt perpendiculare pe podea.

Menținându-vă corpul drept, coborâți pieptul pe podea sau pe bancă și apoi ridicați-l din nou până când brațele sunt din nou drepte.

Modalități de a pierde grăsimea inferioară a spatelui

Faceți 3 seturi de câte ori fiecare. Faceți extensii tricep. Intinde-te pe spate pe o banca sau pe podea. Țineți ganterele în fața pieptului în timp ce îndoiți coatele la 90 ° și asigurați-vă că brațele superioare sunt perpendiculare pe bancă și pe corp.

Încercați să vă trageți coatele în lateral, cu palmele îndreptate unul către celălalt. În timp ce inspirați, îndoiți coatele și aduceți ganterele la urechi fără a vă mișca brațele. Când gantera este lângă ureche, utilizați tricepsul pentru a ridica gantera în timp ce expirați. Faceți această mișcare de 3 seturi de ori. Alegeți 2 sau 3 mișcări pentru a practica. Nu trebuie să faceți toate mișcările de mai sus.

Faceți câte mișcări de fiecare dată pentru a lucra mușchii pieptului și brațului. Metoda 3 din 4: Tonificarea musculaturii spatelui Faceți exercițiile chin-up. Ține-te de stâlp pentru a practica chin-up în timp ce îți întinzi palmele puțin mai late decât umerii și îți aduci palmele înainte.

Cum să scapi de grăsime în partea superioară a corpului

Asigurați-vă că brațele sunt drepte și spatele drept. Pe măsură ce expiri, ridică-ți corpul până când capul este la același nivel cu palmele, apoi ține-te un moment, activând ușor bicepsul. În timp ce expiri, coboară încet corpul în poziția inițială. Dacă nu sunteți suficient de puternic pentru a face acest exercițiu singur, cereți unui prieten să vă țină de picior.

Faceți această mișcare de 5 seturi de câte ori fiecare. Fă-o rând de gantere pentru a antrena mușchii spatelui și brațului. Așezați genunchiul drept pe bancă în timp ce vă îndoiți corpul înainte de șolduri, astfel încât corpul dvs. Folosiți brațul stâng pentru a apuca ganterele de pe podea, apoi aduceți ganterele la piept. Păstrați brațul drept și spatele drept.

modalități de a pierde grăsimea superioară a spatelui tanana corp subțire nou