Pierderea în greutate a datoriilor


pierderea în greutate a datoriilor

Una dintre cele mai importante descoperiri în urma cercetării a fost aceea că un control eficient al greutăţii implica obiceiuri alimentare regulate. Potrivit concluziilor cercetării, cele mai mari beneficii pentru controlul optim al greutăţii sunt realizate prin abţinerea de la regimurile de slăbit convenţionale şi urmarea unui program alimentar bazat pe mese regulate. De asemenea, studiul a subliniat importanţa consumului unei cantităţi suficiente de substanţe nutritive, aceasta încurajând funcţionarea normală a organismului.

Dieta Ketogenică - Adevărul despre pierderea în greutate fără carbohidrați 🍽 - GymBeam - FIT POINT

În domeniul ştiinţelor sănătăţii, specialiştii clasifică acest tip de studiu sub termenul de ''crono-nutriţie'', o cercetare axată pe efectele alimentaţiei asupra metabolismului în urma monitorizării regularităţii şi a frecvenţei meselor. În cadrul unui studiu similar, realizat la Universitatea din Cambridge, participantele au prezentat niveluri mai mici ale insulinei şi colesterolului după un interval de două săptămâni în care au luat masa la ore regulate, indiferent de greutatea lor corporală.

O altă descoperire a cercetătorilor finlandezi a fost identificarea factorilor de risc predominanţi ce conduceau către creşterea în greutate, în funcţie de sex.

pierderea în greutate a datoriilor

În cazul femeilor, cei mai importanţi dintre aceştia erau: naşterea a doi sau mai mulţi copii, un nivel crescut de insatisfacţie faţă de viaţa personală şi consumul frecvent de băuturi îndulcite.

Fumatul a fost factorul care contribuia cel mai mult la îngrăşare în cazul bărbaţilor.

pierderea în greutate a datoriilor