Pierderea în greutate burger, VA MÂNCA UN BURGER UCIDE UN PLAN DE DIETĂ? - PIERDEREA ALIMENTELOR ȘI A GREUTĂȚII -


Sunt suficient de scăzute în calorii și suficient de mari în umplerea de nutrienți pentru a fi componente regulate ale unei diete de slăbit.

pierderea în greutate burger

Pe măsură ce îți planifici mesele cu burgeri veggie, rețineți că niciun singur aliment nu determină dacă slăbești. Un pui de burger veggie care cântărește 2, 5 uncii conține calorii.

Alegerea burgerilor cu legume în locul alimentelor cu calorii mai mari, cum ar fi carnea măcinată, vă poate ajuta să pierdeți în greutate. O porție de carne de vită măcinată în 3 uncii conține calorii.

Pentru a limita caloriile din masa dvs.

pierderea în greutate burger

Fibrele dietetice vă pot ajuta să vă simțiți mai deplini și să vă ajutați în controlul greutății, conform Ghidului dietetic pentru americani. Fasolea, ovăzul și legumele, cum ar fi ciupercile, mazărea și morcovii, sunt posibile ingrediente în burgerii de legume care pot contribui la conținutul de fibre.

Pentru a obține mai multă fibră, utilizați un bob integral în locul unui chiftele alb și adăugați vinetele la grătar sau ardeii copți la burgerul dvs.

pierderea în greutate burger

Concentrați-vă pe proteine Un pui de burger veggie conține 11 grame de proteine, sau 22 la sută din valoarea zilnică pe baza unei diete de 2. Proteina este un nutrient care umple, deoarece încetinește golirea alimentelor din stomac, astfel încât să nu-ți fie foame imediat după masă.

Pentru a adăuga mai multe proteine, fără prea multe calorii, adăugați o felie de brânză cheddar cu conținut scăzut de grăsime în burgerul dvs.

pierderea în greutate burger

În schimb, optează pentru o brânză mică, brânză mică sau fără grăsimi și condimente cu conținut redus de calorii, cum ar fi muștarul. Adăugați frunze de salată și felii de roșii pentru a vă face burgerul mai mare, fără multe calorii în plus.

pierderea în greutate burger

Ceea ce mănânci cu burgerul veggie îți afectează și pierderea în greutate. Evitați laturile bogate în calorii, cum ar fi chipsurile de cartofi și cartofii prăjiți pierderea în greutate burger selectați legumele proaspete sau fructele ca alternative scăzute de calorii.

pierderea în greutate burger