Pierderea în greutate de deprivare a somnului, Cele mai frecvente simptome de deprivare a somnului


Aceste dezvăluiri vin după ce un document care urma să fie publicat de secretarul de sănătate, Matt Hancock, a apărut în spațiul public. Acesta prevedea că guvernul va examina dovezile privind somnul și sănătatea. Lipsa noastră de somn ca națiune a fost comparată cu «canarul din mină de cărbune», în condițiile în care somnul de proastă calitate este legat de atâtea alte probleme grave de sănătate. Și oamenii credeau că asta era — genele tale suntcine ești — și nimic nu-l putea afecta.

Un studiu de la Universitatea din Uppsala oferă acum dovezi care ajută la explicarea mai bună a modului în care modificările moleculare la nivel de țesut sunt cauzate de pierderea somnului. Se face mai clară și mai clară că perturbările ritmurilor noastre circadiane și somnul întrerupt sau cel rău pot avea o varietate de rezultate negative în domeniul sănătății.

corp de slăbire q es

La începutul acestui an, un studiu observațional foarte vast a concluzionat că bufnițele de noapte care tind să rămână până târziu au un risc mai mare de mortalitate și rate mai mari de diabet și tulburări psihologice sau neurologice. Obezitatea și creșterea în greutate au fost asociate mult timp cu somn rău sau neregulat, iar cea mai comună ipoteză care explică această corelație a fost că deprivarea cronică de somn tinde să ducă la modele de alimentație inconsecvente și la un consum mai mare de calorii globale.

Dar dacă aceste rezultate negative pentru sănătate nu se datorează pur și simplu consumului de alimente nesănătoase noaptea târziu?

șaptesprezece pierdere în greutate jeonghan

Ce se întâmplă dacă pierderea somnului are ca rezultat modificări metabolice mai directe la nivelul țesutului? Un mic studiu din urmă cu câțiva ani a comparat două grupuri de subiecți supraponderali supuși unei restricții calorice moderate.

Cum să dormiți mai bine În timp ce fiecare program de scădere în greutate sau dietă are propria asumare nuanțată a procesului, elementele de bază sunt în general aceleași și implică reducerea caloriilor în timp ce crește exercițiile fizice.

Timp de două săptămâni, un grup a fost limitat la aproximativ cinci ore de somn pe timp de noapte, în timp ce celuilalt grup a primit cel puțin opt ore. Rezultatele au constatat că grupul de persoane lipsite de somn sa străduit să piardă cât mai multă greutate decât grupul de control sugerând că, chiar și cu restricții calorice, pierderea somnului poate modifica drastic metabolismul unei persoane.

Noua cercetare din Universitatea Uppsala pierderea în greutate de deprivare a somnului luat 15 voluntari sanatosi si le-a supus la doua sesiuni de laborator peste noapte. Într-o sesiune li sa permis un somn regulat de opt ore și în celălalt au fost treziti toată noaptea.

cum să pierzi grăsimea obezității

În urma fiecărei sesiuni, biopsiile de țesut au fost luate atât din mușchii scheletici cât și din cele subcutanate. Una dintre observațiile inițiale a fost o creștere foarte specifică în metilarea ADN în țesutul adipos subcutanat de grăsime.

eco slim voor en na

Metilarea ADN este procesul epigenetic care reglementează când anumite gene sunt activate sau deconectate și este deosebit de important că acest mecanism a fost observat să crească în țesutul de grăsime imediat după o singură noapte de întrerupere a somnului. Poate chiar mai fascinant a fost descoperirea unor modificări contrastante care au apărut în probele de mușchi scheletici după întreruperea somnului.

cel mai bun mod de a pierde grăsime la 50

Un proces cunoscut sub numele de catabolism a fost identificat ca fiind declanșat în acel țesut. Acest mecanism indică o defalcare a proteinelor musculare scheletice în mușchiul scheletic. Astfel, aceste două mecanisme diferite au sugerat că pierderea acută de somn poate determina atât o creștere a masei grase, cât și o pierdere a mușchiului slab.

janet jackson pierdere în greutate

Această cercetare are limitele sale. Aceste rezultate au fost adunate doar dintr-o singură noapte de întrerupere a somnului și nu indică dacă acestea ar rămâne consistente pe o perioadă mai lungă de timp. Alte studii longitudinale par încă să sugereze că lucrătorii care efectuează schimburi de noapte raportează rate mai mari ale mai multor boli metabolice, astfel încât dovezile ar indica faptul că organismul uman se poate adapta doar ușor la modele neobișnuite de circadiană.

Sus Sfaturile privind atingerea unei greutati ideale se indreapta preponderent asupra alimentatiei sanatoase si a sportului. Sa mancati mai putin si sa va miscati mai mult nu este intotdeauna suficient, spun oamenii de stiinta, dintr-un motiv simplu din pricina efortului de a face fata responsabilitatilor zilnice, programului de la serviciu si sesiunilor de sport, este posibil sa nu aveti suficient timp pentru odihna. Somnul insuficient mai putin de 7 ore pe noapte poate diminua efectele unei diete echilibrate, crescand apetitul alimentar si afectand nivelul energetic al organismului, necesar pentru depunerea efortului fizic. Somnul si celulele de grasime Sus Dupa o noapte de somn insuficient sau de proasta calitate, se instaleaza starile de epuizareconfuzie si irascibilitate.

Următoarele etape pentru această nouă cercetare vor fi de a examina modul în care aceste modificări ale nivelului metabolic al țesuturilor pot fi eventual contracarate. Dieta și exercițiile fizice sunt factori care pot de asemenea modifica metilarea ADN-ului și acesti slimming willpower pot fi folositi astfel pentru a contracara efectele metabolice adverse ale pierderii somnului, spune Cedernaes.

Noul studiu a fost publicat în revista Science Advances.

CURS DE PIERDERE ÎN GREUTATE - MARIANNE WILLIAMSON