Raportul mesomorph macro pentru pierderea de grăsimi, Revizuirea programului de ardere a grăsimilor


Este posibil și necesar să abordăm consecințele raportul mesomorph macro pentru pierderea de grăsimi metabolice. Dar să te bazezi pe un efect instantaneu este o prostie. Prin urmare, este mai bine să nu te alergi singur. Și dacă toate acestea s-au întâmplat, trebuie să contactați specialiști și să aveți răbdare.

Rata metabolică în funcție de sex, vârstă, nutriție Rata metabolică depinde nu numai de factorii genetici și de stilul de viață, ci și de sex și vârstă. Nivelurile de testosteron la bărbați sunt mult mai mari. Datorită acestui fapt, reprezentanții sexului mai puternic sunt predispuși la câștigarea masei musculare.

Și mușchii au nevoie de energie.

Revizuirea conținutului programului „incinerator de grăsimi”

Dimpotrivă, femeile sunt mai predispuse la depunerea rezervelor de grăsime. Motivul constă în numărul mare de hormoni sexuali feminini - estrogeni. Femeile sunt obligate să-și monitorizeze mai atent cifrele, deoarece depășind un stil de viață sănătos răspunde imediat la creșterea în greutate. Există însă și excepții. Unii bărbați câștigă cu ușurință în greutate, în timp ce unele femei sunt stabile în această privință, chiar supraalimentează în mod regulat.

Acest lucru se datorează faptului că abundența factorilor care afectează nivelul metabolismului este strâns legată.

Dar, în general, genul joacă un rol imens. La majoritatea oamenilor, metabolismul bazal se schimbă odată cu vârsta. Acest lucru este ușor de observat prin observarea schimbărilor în forma unuia sau în forma cunoscuților.

Fără a încerca să reziste timpului, după de ani, sau chiar mai devreme, multe persoane încep să se estompeze. Acest lucru este caracteristic și pentru ectomorfe. În tinerețe, cu greu își pot recupera chiar și un kilogram.

pierderea în greutate insomnia insomnie

Odată cu vârsta, kilogramele vin singure. Chiar dacă nu în cantități ca în mezo și endomorfe. Pentru a rezista cu încredere la schimbările legate de vârstă, este necesar să devii un adept al stilului de viață sănătos - să mănânci corect și să oferi organismului activitate fizică.

Numărați caloriile în funcție de nevoile individuale formule care să vă ajuteexercițiile fizice și metabolismul vor fi normale. Dacă nu există, desigur, probleme de altfel. Și raportul mesomorph macro pentru pierderea de grăsimi să mănânci corect? Acordă mare atenție produselor datorită cărora funcțiile metabolice din organism sunt îndeplinite corect. Dieta trebuie să fie bogată: fibre vegetale grosiere - morcovi, varză, sfeclă, etc.

Atunci când alegeți orice dietă, chiar și cea mai utilă, este recomandat să porniți de la starea inițială de sănătate. De exemplu, la persoanele obeze, în special după vârsta de de ani, riscul de a dezvolta gută este crescut sau există deja. În astfel de cazuri, este strict interzis să mănânce smântână și spanac din verdeață. Din fructe și fructe de pădure, zmeură, merișoare și struguri sunt interzise.

În alte cazuri, cu colesterol ridicat, unele fructe de mare, cum ar fi creveții, sunt excluse. Este recomandat să mâncați des și fracționat, să nu neglijați micul dejun, să țineți cont de compatibilitatea produselor.

ardeți grăsimea burtă în timpul somnului

Cel mai bine este să studiați în detaliu problema sau să solicitați ajutor de la un specialist. Deoarece organismul funcționează cu ceea ce i-a fost dat, metabolismul normal poate fi așteptat doar dacă dieta este adaptată nevoilor și caracteristicilor individuale ale organismului.

Însă, după ce au citit acest articol, mulți vor putea reacționa foarte diferit la problema punerii în ordine a propriului corp, care este ușor supraponderal. Nu merită absolut să asociați problema pierderii în greutate cu o dietă strictă, foame constantă, alimente slabe și fără gust și alte orori. Nu dietele care vă pot înfometa, trebuie să folosiți pentru pierderea în greutate, ci pentru a stimula accelerarea metabolismului.

Asta înseamnă metabolismul, cum să-l folosim pentru a crea o figură subțire, vom încerca să-l descoperim în acest articol. Tema accelerației metabolice, numită și metabolism, este extrem de importantă și este urgent necesară. Metabolism - ce este Conceptul de metabolism se referă la acele procese biochimice care apar în orice organism viu și susțin viața acestuia, ajutând la creșterea, repararea daunelor, înmulțirea și interacțiunea cu mediul înconjurător.

Metabolismul este de obicei determinat de o caracteristică cantitativă care arată cât de rapid transformă organismul de calorii din alimente și băuturi care intră în energie. Metabolismul există sub două forme: disimilare, metabolism distructiv sau catabolism; asimilare, metabolism constructiv sau anabolism. Toate aceste forme influențează greutatea corporală și compoziția sa.

Numărul de calorii de care are nevoie o persoană depinde de mai mulți parametri: activitatea fizică a unei persoane; somn adecvat; dieta sau dieta. Metabolismul în esența sa este conversia energiei și a substanțelor bazate pe metabolismul intern și extern, catabolism și anabolism. În timpul procesului creativ - anabolism - moleculele sunt sintetizate din componente mici. Acest proces necesită sinteza energetică. Procesele distructive ale catabolismului sunt o serie de reacții chimice cu direcție distructivă, în care moleculele complexe sunt împărțite în altele mult mai mici.

Aceste procese raportul mesomorph macro pentru pierderea de grăsimi de obicei însoțite de eliberarea de energie. Cum apare anabolismul? Anabolismul duce la crearea de noi celule, la creșterea tuturor țesuturilor, la creșterea masei musculare și la creșterea mineralizării osoase. Monomerii sunt folosiți pentru a construi compuși polimeri complexi în timpul proceselor anabolice. Cele mai tipice exemple de monomeri sunt aminoacizii, iar cele mai comune molecule de polimer sunt proteinele.

13 lb pierdere în greutate

Hormonii care determină procesele anabolice sunt: hormonul de creștere, prin care ficatul sintetizează hormonul somatomedinei, care este responsabil de creștere; factorul de creștere asemănător insulinei IGF1, stimulând producția de proteine; insulina, care determină nivelul de zahăr glucoză din sânge; testosteronul, care este un hormon sexual masculin; estrogen - hormon sexual feminin.

Cum apare catabolismul? Scopul catabolismului este de a furniza energie corpului uman atât la nivel celular, cât și pentru efectuarea diverselor mișcări. Reacțiile catabolice apar odată cu distrugerea polimerilor în monomeri individuali. Exemple de astfel de reacții: împărțirea moleculelor polizaharidice la nivelul monosacharidelor, în plus, moleculele complexe de carbohidrați precum glicogenul se descompun în polizaharide, iar cele mai simple, riboză sau glucoză, se descompun la nivelul monosacharidelor; proteinele se descompun în aminoacizi.

Când se consumă alimente în organism, se produce descompunerea substanțelor organice nutritive, cu acest efect distructiv, energia eliberată în organism în moleculele ATP adenozina trifosfat este eliberată.

Principalii hormoni care furnizează reacții catabolice sunt: - cortizolul, numit adesea hormonul stresului; - glucagon, care contribuie la faptul că descompunerea glicogenului în ficat crește și crește nivelul glicemiei; - citotoxine care asigură un fel de interacțiune între celule.

Energia stocată la ATP servește drept combustibil pentru reacțiile anabolice. Se dovedește că există o relație raportul mesomorph macro pentru pierderea de grăsimi între catabolism și anabolism: primul asigură a doua energie cheltuită pentru creșterea celulelor, reparația țesuturilor, sinteza enzimelor și hormonilor.

Dacă în procesul de catabolism se produce exces de energie, adică produce mai mult decât este necesar pentru anabolism, atunci corpul uman asigură depozitarea sa sub formă de glicogen sau grăsime.

În comparație cu țesutul muscular, țesutul adipos este relativ inactiv, celulele sale sunt inactive și nu au nevoie de multă energie pentru a se susține. Pentru a înțelege mai bine aceste procese, studiați următoarea imagine. Tabelul prezintă principalele diferențe între procesele anabolice și catabolice: Relația metabolismului cu greutatea corporală Această conexiune, dacă nu vă aprofundați în calculele teoretice, poate fi descrisă astfel: greutatea corpului nostru este consecințele catabolismului minus anabolism sau a cantității de energie eliberată minus energia folosită de corpul nostru.

Energia excesivă în organism se acumulează sub formă de depozite de grăsime sau sub formă de glicogen, care se colectează în ficat și mușchi. Un gram de grăsime, care eliberează energie, poate da 9 kcal. Excesul de greutate apare datorită capacității crescute a organismului de a reține excesul de energie sub formă de grăsime, dar problemele hormonale și bolile, inclusiv cele ereditare, pot servi, de asemenea, ca motiv pentru acest lucru.

  • Revizuirea programului de ardere a grăsimilor
  • Dieta pentru un mezomorf. Video: Nutriția sportivă pentru mezomorf
  • Pot să pierd greutatea hula hooping
  • Pierderea în greutate dumnezeu
  • Pierde toată grăsimea burta

Efectele lor negative pot îngheața metabolismul. Mulți oameni cred că la persoanele subțiri metabolismul este accelerat, iar persoanele obeze au un metabolism lent, ceea ce le duce la supraponderale. Dar metabolismul lent devine rareori o adevărată cauză a excesului de greutate. Desigur, aceasta afectează necesitățile energetice ale organismului, dar baza pentru creșterea în greutate este un dezechilibru de energie în organism, atunci când caloriile sunt consumate semnificativ mai mult decât cele consumate.

Nivelul metabolismului uman în timpul procesului de odihnă, care este adesea numit metabolism principal sau bazal, poate fi schimbat în nu atât de multe moduri. Așadar, una dintre strategiile eficiente pentru acordarea intensității metabolismului este formarea mușchilor.

Dar o strategie va fi mai eficientă în care sunt determinate nevoile de energie ale organismului, după care un stil de viață este adaptat acestora. Greutatea va fi eliminată mai rapid și mai eficient. Cum sunt distribuite caloriile consumate? Rata metabolică în diferite țesuturi și organe ale unei persoane este foarte diferită. Deci, mușchii umani, care ocupă 33 kg din greutatea corporală totală a unei persoane de 84 de kilograme, necesită doar kcal, iar un ficat de 1,8 kg necesită kcal.

Nevoile de calorii ale unei persoane depind de trei factori principali. Dimensiunea corpului, tipul corpului. Dacă greutatea corporală este mare, atunci sunt necesare mai multe calorii.

Planul mesomorf de masă

O persoană care are mai mult mușchi decât grăsime are nevoie de mai multe calorii decât una care cântărește pierdere de grăsime grasă fel, dar are un raport mai mic dintre mușchi și grăsimi.

Cei cu mai mult mușchi au o rată metabolică bazală mai mare. Odată cu vârsta, raportul mesomorph macro pentru pierderea de grăsimi mulți factori care reduc numărul de calorii încep să acționeze imediat. Uscarea masei musculare odată cu vârsta crește raportul de grăsime la mușchi, se modifică nivelul metabolismului și, în consecință, se modifică și nevoia de calorii. Rata metabolică bazală la bărbați este, de obicei, mai mare decât la femei, respectiv, și au un raport mai mare dintre mușchi și grăsimi.

În consecință, bărbații ard în medie mai multe calorii la aceeași vârstă și greutate corporală. Cum să vă calculați rata metabolică Acele calorii pe care organismul le cheltuie pentru furnizarea funcțiilor de bază ale vieții se numesc metabolism bazal sau de bază sau rata metabolică.

Funcțiile de bază necesită o cantitate destul de stabilă de energie, iar aceste nevoi nu sunt atât de ușor de modificat. Metabolismul principal ia la sută din caloriile pe care o persoană le arde în fiecare zi. Puteți calcula cantitatea de energie de care corpul dvs. Luând ca bază valoarea obținută, o puteți ajusta în funcție de gradul de activitate fizică, înmulțind-o cu un coeficient: pentru cei care duc un stil de viață sedentar - 1,2; de ori pe săptămână implicat în sport - 1.

În exemplul nostru, costul zilnic total pentru o activitate moderată va fi dekcal. Această cantitate de calorii necesită organismul pentru a-și menține greutatea la aproximativ același nivel.

Pentru pierderea în greutate, caloriile trebuie reduse cu kcal. Pe lângă metabolismul bazal, trebuie luați în considerare alți doi factori care determină consumul zilnic de calorii: procese de termogeneză alimentară asociate cu digestia alimentelor și transportul acestuia. Această valoare este, de asemenea, stabilă și este aproape imposibil să o schimbați; activitatea fizică este cel mai ușor modificat factor care afectează cheltuielile zilnice de calorii.

De unde corpul primește energie pentru nevoile sale Metabolismul se bazează pe nutriție. Organismul are nevoie de componente energetice de bază - proteine, grăsimi și carbohidrați.

Planificarea meselor

Echilibrul energetic al unei persoane depinde de ele. Carbohidrații care intră în organism pot fi de trei forme - acestea sunt fibre de celuloză, zahăr și amidon. Zahărul cu amidon este cel care creează principalele surse de energie necesare oamenilor. Toate țesuturile corpului sunt dependente de glucoză, sunt utilizate pentru toate tipurile de activitate, descompunând la componente mai simple.

A doua sursă de energie concentrată este grăsimile. Când sunt împărțiți, produc două ori mai multă energie decât proteinele și carbohidrații.