Sirssasan pierdere în greutate, Tipul posturii


Flux de yoga pentru pierderea în greutate, care este perfect pentru persoanele ocupate Puteți efectua aceste asane în timp ce călătoriți sirssasan pierdere în greutate în timp ce stați la birou. De Tania Tarafdar Publicat: Joi, 24 noiembrie pm Secvență yoga de slăbire pentru persoanele ocupate Prea ocupat la birou sau ieșind în vacanță?

sirssasan pierdere în greutate pierdere în greutate ezinearticles

Nu este nevoie să faceți o pauză de la yoga. Chiar și atunci când sunteți ocupat, vă puteți întinde în mod eficient corpul cu aceste posturi de yoga pentru slăbit, recomandate de expertul în yoga Shameem Akthar.

Cu toate acestea, ca multe inversiuni, sirsasana are și un anumit risc. Potrivit multor susținători ai yoga, avantajele realizării de shirshasana includ consolidarea corpului și calmarea minții.

Uddiyana bandha sau blocarea stomacului Uddiyana bandha sau blocarea stomacului: puneți-vă mâinile pe talie. Inspiră și expiră de câteva ori adânc. Inspirați și expirați cu forță, blocați mușchii stomacului, spălați în coloana vertebrală.

Despre variațiile Sirsasana Potrivit multor susținători ai yoga, beneficiile de a face shirshasana de asemenea, scris ca "sirsasana", sau descris ca un suport susținut includ întărirea corpului și calmarea minții.

Țineți respirația și blocați câteva secunde și relaxați-vă stomacul. Janu sirsasana Janu sirsasana sau poziție cap la genunchi: așezați-vă călcâiele pe un scaun așa cum se arată în imagine alături.

Inspirați și expirați îndoiți capul spre genunchiul drept. Încercați să vă țineți degetele de la picioare.

Tot ce trebuie să știți despre Salamba Sirsasana

Dacă acest lucru este dificil, atinge-ți picioarele oriunde poți. Continuați să respirați uniform și eliberați încet. Repetați-l cu celălalt picior. Janu naman Janu naman sau apăsare pe genunchi: Îngrijitorii care alăptează în pierderea în greutate pe un scaun și apăsați picioarele în pământ.

Inspirați și așezați mâinile pe părțile interioare ale genunchilor.

Înțeles sirsasana

Apoi expiră. Inhalând, apăsați ambele genunchi spre exterior și departe unul de celălalt cu mâinile. Simultan, împingeți-vă picioarele spre interior, pentru a crea o rezistență între mâini și picioare.

sirssasan pierdere în greutate sfântul george utah pierde greutatea

Mențineți această rezistență atât timp cât este posibil, respirați normal și repetați pașii de câteva ori. Padasana sau poza piciorului Padasana sau poza picioarelor: Stați în fața unui scaun, cu suficientă distanță pentru a plasa călcâiul drept pe el.

Este una dintre principalele posturi de yoga din posturile inversate. Se practică de obicei la sfârșitul secvenței asana. În Clasa ne place să-l învățăm pas cu pas de la început pentru a împiedica studenții să se sperie. Tipul posturii Este o postură de investiție și echilibru.

Păstrați piciorul cât mai drept posibil. Inspiră și flectează degetele de la picioare spre corpul tău. Apoi extindeți-l departe de corp cu o expirație.

  • Creștere În Greutate | Iunie
  • Headstand: cine este disponibil asana?
  • Slender cleanse slimming cleanse
  • Acum, aceasta este considerată una dintre cele mai bune forme de fitness din întreaga lume.

Faceți acest lucru de câteva ori și repetați cu celălalt picior. Surya-mudra Surya mudra sau gestul soarelui: Așezați-vă într-o postură meditativă cu ochii închiși.

sirssasan pierdere în greutate îmi pierd greutatea

Apăsați degetul inelar în jos cu degetul mare și faceți acest lucru cu ambele mâini. Țineți minute și repetați de mai multe ori în timpul zilei.